Az elsősorban Z generációs zenerajongókat célzó Coke Studio egy olyan folyamatosan elérhető egész éves programot kínál, ami a zenén keresztül szól a fiatal fogyasztókhoz.
A Coke Studio bemutatkozik majd a budapesti SZIGET-en is, ahol többek között edukációs jelleggel és a szelektív szemétgyűjtés támogatásával is felhívják a fesztiválozók figyelmét a körforgásos gazdaság és az újrahasznosítás fontosságára, de jelen lesz a márka a legtöbb európai zenei eseményen is, mint például a romániai Untold fesztiválon, vagy a berlini, párizsi és stockholmi Lollapalooza-n is.
A hazai rajongók idén már találkozhattak a VOLT fesztiválon a Coca-Cola standjával, de az idén június 29. és július 2. között zajló Balaton Sound-on, az “Elrow @ Coca-Cola Stage” en is megpihenhetnek a fáradt fesztiválozók egy frissítő ital társaságában. Az augusztus végén zajló SZIN-en pedig még a Z generáció kedvenceivel, Palkovics Zórával és Keller Adéllal is összefuthatnak a fogyasztók.
Az európai fesztiválturné mellett a Coca-Cola a saját, madridi Coca-Cola™ Music Experience elnevezésű fesztiválján is számos, a „Nyiss a csodára” márkafilozófiára épülő élménnyel várja majd a lelkes fiatalokat. Emellett a Coke Studio mind az Untold, mind a SZIGET fesztivált streameli majd, hogy a rajongók egy percre se essenek ki a nyár ritmusából. Mindez a Coke Studio YouTube platformján érhető majd el, ahol a fesztiváltartalmak mellett számos érdekes bejelentéssel készül majd a márka – írják.
A Coca-Cola itthon is futó nyári promóciós kampányában a nyertesek ízelítőt kaphatnak az igazi fesztiválélményből is:
- Jegyeket nyerhetnek és így kilátogathatnak a fesztiválokra
- felejthetetlen és varázslatos zenei élményekkel gazdagodnak
- a fesztiválokon pedig megtapasztalhatják a márkához kapcsolódó élményeket
Vida Annamária, a Coca-Cola brand managere így nyilatkozott a márka nyári kampányáról: “A Coca-Cola legújabb kampánya a nyár ritmusát diktálva igazi fesztiválhangulatot hoz el a Z generációnak: belépők, utazások, és megannyi érdekes aktivitás, amit a Coca-Cola termékek kupakjai rejtenek. Legyen szó online, vagy offline szórakozásról, a Coke Studio ezt a kettősséget megragadva hozza közel rajongóihoz idén nyáron a márkát.”