Románia legnagyobb, kozmetikai termékeket gyártó vállalata a vállalati és márkakommunikációs feladatok teljes körű ellátására adott megbízást.
Az egy évvel ezelőtt kezdődött romániai együttműködést követően Magyarország a második piac, ahol a Chapter 4 kommunikációs szolgáltatásokat nyújt a Farmec számára. A márkáért az ügynökség magyarországi ügyfélkapcsolati vezetője, Murányi Edit felel.
A 120 éves múltra visszatekintő romániai Farmec portfóliójában több mint 400 termék található, melyeket Európába, Ázsiába és Észak-Amerikába exportálnak. A portfólió legfontosabb tagja a Gerovital márka, amely a világ vezető öregedésgátló termékei közé tartozik.
A Chapter 4 Magyarország a következő területeken nyújt kommunikációs szolgáltatásokat a Farmec számára: média kapcsolatok, kommunikációs kampányok tervezése és lebonyolítása, teljes körű vállalati és márka kommunikáció, valamint különböző rendezvények, események szervezése.
A Chapter 4 Magyarország a bécsi központú Chapter 4 Group tagja, mely a Burson-Marsteller exkluzív képviseletét látja el Közép-Kelet Európa 11 országában.