A 36 magyar és nemzetközi díjjal elismert, ma már Magyarország mellett Hollandiában is ismert és elismert Vintage Beauty brand termékeit először a szalonokban, majd a saját webshopban tudták megvásárolni az érdeklődők, mostantól viszont kibővített termékpalettával, 12 kozmetikummal vannak jelen a Drogerie Markt 176 üzletében is.
„A bőrápolás nem olyan bonyolult, mint amilyennek hisszük – mondja Szakonyi Eszter, a márka alapítója. – A legfontosabb lépés az arctisztítás után minden esetben a hidratálás, és a bőr megfelelő táplálása. Ehhez már a DM minden üzletében is elérhetőek lesznek Naturix minősítésű termékeink, az anti-aging szérum, hidratáló arckrém, ápoló krém, nappali szemkörnyék-feszesítő szérum és a skin food szérum. A legnagyobb 60 üzletben pedig a bőr tisztításához, és speciális ápoláshoz is találnak majd tőlünk termékeket a vásárlók, például lemosó habot vagy tonikot, illetve nyugtató korrektort és SOS szérumot is. A termékek elérhetőségét az egyes üzletekben a DM applikáció segítségével is lehet ellenőrizni.”
A webshopos vásárlás terén is előrelépés történt: logisztikai partnerként a Webshippyt kérték fel.
„Boldog és büszke vagyok, hogy mindezt meg tudtuk lépni és mi arra koncentrálhatunk, amit igazán szeretünk csinálni, a budapesti és a rotterdami szalonunkban egyaránt – mondja Szakonyi Eszter. – Természetesen továbbra is legfontosabb célunk az egyre magasabb minőségű, különféle problémák megoldására koncentráló termékek, termékcsaládok fejlesztése, ahogyan nemrégiben megjelent a zsíros bőrre ajánlott termékcsalád, a percek alatt éveket visszavarázsoló Volumen 40+ terméksor, vagy az egyedülálló, 60,3 fényvédő faktoros BB-krém, de hát az is fontos, hogy mindez miként tud eljutni a vásárlókhoz. Köszönjük a bizalmat és a töretlen érdeklődést a márka iránt!”