Az autómárka idén százéves, az olasz leányvállalat pedig ötvenéves – ezt is ünneplik a világ leghíresebb operaházának támogatásával.
A márka már 13 éve együttműködik a Teatro alla Scalával, most azonban alapító támogatói pozícióba lépett elő. Ezzel az évfordulókon túl a BMW AG és Olaszország, a művészet, kultúra és szépség országa közötti köteléket is ünneplik – mondta Nicolas Peter, a BMW AG európai régiójáért felelős senior alelnöke.
Giuliano Pisapia, Milánó polgármestere és a Scala Alapítvány elnöke szerint a Teatro alla Scala reprezentálja Milánót a világ felé, a város különleges szimbóluma, mai sikereinek egyik titka pedig a színház és a magánszemélyek, valamint szervezetek közötti együttműködés.
A BMW-csoport több mint 40 éve aktív a kultúra világában – emlékeztetett Sergio Solero, a BMW Italia elök-vezérigazgatója. Ilyen irányú kezdeményezései egyedivé teszik a BMW-t az autóiparon belül és azon túl is. A Scalával kötött partnerséget az egész világ irigyli, rávilágít az elkötelezettség komolyságára és a közösen osztott értékekre – fogalmazott.
A BMW 2002-től Hivatalos Szállítóként, 2005-től a Megnyitó Hivatalos Partnereként támogatta a színházat, ahol a Hetes osztály legutóbbi három generációjának és az i3-as elektromos járműnek a bemutatóját is tartották.