A nemzetközi autós szaklap, számos prémium- és luxuskocsit megelőzve, a konnektorból is tölthető hibridet választotta a 2014. év autójának.
Charlie Turner, a magazin főszerkesztője kifejtette: „A BMW mérföldkő az autózás történetében, egyúttal egy izgalmas és pozitív jövő ragyogó ígérete. A csapat egyhangú szavazással nevezte ki az Év Autójává.”
Dr. Ian Robertson, a BMW értékesítésért és marketingért felelős igazgatója elmondta, hogy a rendelések is visszaigazolják a modell sikerét, 2015-ben pedig az i3-ra és az i8-ra az a feladat vár, hogy tovább erősítse a leginnovatívabb autógyártó-imázst.
A Top Gear autós és életmód-magazin a brit eredeti mellett 31 kiadásban jelenik meg világszerte. Weboldalának havi 5,5 millió olvasója van, YouTube-csatornáját 3,9 millióan, Facebook-oldalát 24 millióan követik.