A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új reklámfilmje

Hírek Kiemelt

Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely a barátság erejére és jelentőségére hívja fel a figyelmet.

 

Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet: minden barátság megmenthető vagy újjáéleszthető – ha úgy akarjuk. A film közel fél percben meséli el négy harmincas éveiben járó férfi közös történetét, akik bár évekig szoros kapcsolatban álltak, az idő múlásával és a világ változásai miatt teljesen eltávolodtak, nem is keresik már egymást. Egy régi emlék felidézése azonban mindannyiukat rádöbbenti arra, hogy a barátság az egyik legfontosabb dolog az életben.

Ahol pedig a barátság, ott a St. Hubertus, amely ezúttal a közösen megélt pillanatok, a szoros kötelékek, az értékek stabil őrzőjeként, közösségteremtő erőként és a hagyomány, a változatlan minőség képviselőjeként jelenik meg.

„Az új reklámfilmünk koncepciója a barátságok és a kapcsolatok helyreállításának eszméjére épül – érzékenyen és magával ragadó hangnemben reflektál az igazi értékek törékenységére és erejére, valamint a világunkban tapasztalható törésvonalakra” – mondta Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója.

A filmet rendezőként és operatőrként a 2017-es játékfilm, a Kojot rendezője, Kostyál Márk jegyzi. Az új reklámfilm hivatalosan április 7-től lesz látható a tévéképernyőn és a St. Hubertus social media felületein, a szereplők és az előzmények megismeréséhez pedig egy további tartalmakat is megtekinthetnek online az érdeklődők.

További tartalmak megtalálhatóak a St. Hubertus Facebook és Instagram oldalain.

 

SOCIAL MEDIA