A likőrmárka hároméves együttműködést kötött a nemzetközi vetélkedővel.
Az idén május 9. és 13. között az Egyesült Királyságban, a Liverpool Arénában megrendezésre kerülő esemény hivatalos partnereként a Baileys játékosan édes, ízletes pillanatokkal pezsdíti majd fel a Dalfesztivál milliókat egyesítő bulijait szerte a világon.
Jennifer English, a Baileys Globális Márkaigazgatója elmondta: „A Baileys-nél mind nagy rajongói vagyunk az Eurovíziós Dalfesztiválnak. Ez a világ leginkább befogadásra és elfogadásra tanító, sokszínű kultúrákat és közösségeket ünneplő globális eseménye, így a világ legnépszerűbb italmárkájaként izgalommal tölt el minket, hogy létrejöhetett ez a partnerség. Hisszük, hogy szexualitástól, etnikumtól, nemtől, és képességektől függetlenül mindenkinek jár, mindenkinek szüksége van egy kis édességre, a Baileys és az Euróvízió egysége pedig tökéletes recept a gondtalan, önfeledt szórakozáshoz. Alig várjuk, hogy az idei versenybe némi plusz ízt csempésszünk.”
„Az Eurovíziós Dalfesztivál a világ legnagyobb élőzenei eseménye, amelyet milliók szeretnek szerte a világon, az idei verseny ráadásul extrán különlegesnek és látványosnak ígérkezik. Alig várjuk, hogy üdvözölhessük a Baileys-t az ünneplésben, és a zenei egység jegyében köszönthessünk minden zene és likőr kedvelőt májusban” – tette hozzá Martin Österdahl, az Eurovíziós Dalfesztivál Executive Supervisora.