Építkezik a Vajda Papír

Hírek

Az Ooops márka ismertségének a növelése a cél az őszi kampánnyal.

Kommunikációs kampányt indított a Vajda Papír márkája idén ősszel. A cél a termékcsalád ismertségének növelése és a lojális vásárlók díjazása. A márkacsalád jelenleg a magyar mellett tizenhét további piacon érhető el. Az Ooops! márkanevet 2011-ben vezették be. A márkacsalád a toalettpapír, papírzsebkendő, kéztörlő és szalvéta szegmensekben van jelen, 2014-ben pedig dobozos papírzsebkendőkkel is bővült a portfolió.

Nielsen adatai szerint 2014 első félévében a termékcsalád hazai kiskereskedelmi értékesítése a toalettpapír kategórián belül 20 százalékkal, a papírzsebkendő szegmensben 7 százalékkal, a papírtörlő kategórián belül pedig 36 százalékkal növekedett 2013 azonos időszakához képest, közölte a cég.

„Az Ooops! 2011-es bevezetésekor az volt a cél, hogy kommunikációval is támogatott, a higiéniai papírtermék piacán komoly súllyal rendelkező márkát hozzon létre a cég. A jelenleg zajló országos kampányunk mérföldkő a vállalat és a márka életében egyaránt” – mondta el Seregi György, a Vajda Papír kereskedelmi és marketingigazgatója. A kampány szlogenje „Erős, mint a gyengédség”. A kommunikáció óriásplakátokon, citylightokon és peron felületeken, az interneten, tévében, valamint eladáshelyen fut. Az kampányhoz nyereményjáték is társul.

SOCIAL MEDIA