A sörmárka kreatív imázskampányt indít, melynek keretében arra kéri a fővárosban élőket, hogy bizonyítsák be, Budapest tényleg egy különleges hely.
Az Instagram-kampány célja felderíteni azon speciális, csak Budapestre jellemző helyszíneket, rejtett látnivalókat és programokat, amelyek tényleg egyedivé teszik fővárosunkat. A Heineken ezért arra kéri fogyasztóit, hogy osszák meg, számukra mit jelent egy igazi, felejthetetlen ötcsillagos nap Budapesten. A játékban részt vevő, legjobb, legeredetibb tervet beküldő játékos hazai sztárokkal élheti át álmai napját.
A kezdeményezést a holland DJ, Fedde le Grand Budapesttel kapcsolatos negatív élménye inspirálta. Ő is részt vesz majd a játékot záró Heineken 5 Star Partyn július 25-én.
„Azt gondoljuk, hogy Budapest nem véletlenül lett Európa egyik legnépszerűbb utazási célpontja. Bízunk benne, hogy sokan csatlakoznak kezdeményezésünkhöz, és ezáltal minél többen járulunk hozzá kedvenc városunk népszerűsítéséhez. A játék indulásával egyidejűleg az új, limitált kiadású Heineken Cities kiszerelések is kikerülnek a polcokra, amelyek Budapestet olyan fővárosok sorába állítják, mint New York, Amsterdam vagy éppen Rio”– mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márkamenedzsere.
Nem ez az első alkalom, hogy a Heineken Budapesttel kampányol: tavaly például a Central European Fashion Days kapcsán is szerveztek programokat, valamint a főváros és a sörmárka közös születésnapi bulit is tartott.
Friss hír viszont a márka háza tájáról, hogy az anyacég felbontotta a Wieden + Kennedykreatív ügynökséggel öt éve fennálló, számos sikeres kampányt eredményező megállapodását. Jan Derck van Karnebeek kereskedelmi igazgató elmondása szerint jelenleg a Publicisszel ápol szoros kapcsolatokat a vállalat, emellett számos helyi ügynökséggel is dolgoznak a lokális aktivitásokon.