Mai vendégünk Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási
igazgatója.
Fischer Gábor MBA-diplomája megszerzése után azonnal a televíziós világba került. Az IKO,
majd RTL Kábeltelevízió munkatársaként szerzett komoly gyakorlatot, az utolsó években már
7 kábelcsatorna programming vezetője volt. 2013-ban igazolt át a TV2-höz.
Beszélgetésünk elején a TV2 Csoport elmúlt egy évtizedét tekintjük át, hogyan alakult ki az új
programstratégia, miként valósították meg. Utána megbeszéljük, milyen volt az idei év a
televíziós piacon.
Visszatekintünk az ősz kiemelkedő eseményére, a Big Picture 2026 konferenciára, ahol
kiderült, mit kínál a TV2 Csoport jövőre. Annyit előre elárulhatunk, hogy működnek a bevált
receptek, de bőven lesznek újdonságok is. A műsor végén pedig áttekintjük a fontosabb
trendeket a tévés piacon.
