100 millió dolláros megállapodásban a Reckitt Benckiser

Hírek

A Facebookkal kötöttek óriásüzletet. A cél a közlés szerint a ″digitális életet élő fogyasztók″ hatékonyabb elérése.

Kilenc számjegyű, több évre szóló megállapodásról tett bejelentést a Reckitt Benckiser és a Facebook. Az együttműködés messze túlmutat a szűken vett márkakommunikáció támogatásán. A márkatulajdonos célja, hogy hatékonyabban és relevánsabban kapcsolódjon a digitális fogyasztókhoz, a fogyasztók digitális életéhez.

Ennek érdekében az elkövetkező három évben a két cég csapatai szorosan együttműködnek, marketing-, értékesítési és kreatívterületen egyaránt. Sőt, a jövő tehetségeinek felkutatásában is együttműködnek, első körben közös karrierépítő események szervezése révén.

Az együttműködés az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Brazíliában, Indiában és Ausztráliában indul el. Azt nem tudni, hogy a későbbiekben más piacokra is kiterjed-e majd.

Az biztos, hogy nem egyszerű egy ilyen ívű terv gyakorlatba ültetése, az előkészítés már 2013-ban elkezdődött, idén lesz az első év, amikor az eredmények láthatóvá válnak, jövőre pedig új elemekkel bővül a közös munka.

 

SOCIAL MEDIA