Legalábbis a PepsiCo szerint ez az, ami érthetővé és a fogyasztó számára értelmezhetővé teszi az elvont márkastratégiát.
Mit tanulhatunk a Pepsitől? A WARC esettanulmánya alapján például azt, hogy érdemes a dizájnnal tudatosabban, kiemelten foglalkozniuk a márkáknak. A cég szerint ugyanis a dizájn nem pusztán egy logó, egy csomagolás vagy egy kampány, és pláne nem egyszerű dekorációs elem.
A dizájn az, ami a különböző csatornákon és touchpointokon képviseli, megjeleníti a stratégiánkat. Mint a PepsiCo egyik vezetője kiemeli: bármilyen zseniális is a stratégiánk, valószínűtlen, hogy egy fogyasztó a stratégiánkba szeressen bele. A termékélménybe annál inkább, ennek kialakításában pedig a dizájnnak kulcsszerepe van, ezért érdemes azzal stratégiai szinten foglalkozni.
Hogy mit gondolnak a fogyasztók a dizájnról és a stratégiáról, az számszerűen kiderül a PepsiCo második negyedéves jelentéséből: