Design Pop-up eseményt szervezett az Elle

Hírek

November végén egy hétvégére megtelt az Andrássy út magyar tervezők darabjaival, a divat hazai utcájának ikonikus épülete, az Il Bacio di Stile adott otthont egy különleges, eddig még soha nem látott kezdeményezésnek: két napra megnyitotta kapuit a Design Pop-up by ELLE, ahol több, mint ezer látogató és vásárló élvezhette a hazai tervezők munkáinak bemutatóit és pop-up vásárát.

 

Az Il Bacio di Stile áruház két emeletén több mint 40 kiállító rendezte be saját kis üzletét. Az érdeklődők beauty- és lifestyle termékekből is válogathattak, de exkluzív, mégis rendkívül közvetlen környezetben próbálhatták fel a hazai designerek ruhadarabjait és kiegészítőit is, miközben bepillantást kaphattak a designerek sajátos világába.

A különleges környezetben életre kelt egyedi terekben érezni lehetett a márkák esszenciáját, egészen az extrém ruháktól, a kifinomult, elegáns kiegészítőkön át a komfortos viseletekig. A pop-upon mindenki megtalálhatta a hozzá passzoló stílust, mindezt úgy, hogy a legtöbb tervező testközelből mesélt a kiszemelt darabokról a vásárlóknak.

Mindkét napon óránként követték egymást a divatmárkák showroom bemutatói, ahol korábbi, aktuális, vagy a legújabb kollekciókból inspirálódhatott a közönség. Az igazi különlegessége az eseménynek az volt, hogy a modelleken látott ruhákat, táskákat, ékszereket sok esetben akár meg is vehettük a standokon, ezáltal még közelebb kerülve a szerelemdarabokhoz.

A divat szerelmesei, és a tervezők munkáira nyitott látogatók nemcsak egy „shoppingélményt” kaptak, hiszen a különböző kreatív workshopokon hímezhettek, illatokat, táskadíszeket készíthettek, edukálódhattak a fenntartható divatról vagy akár tökéletes frizurát kaptak, hajtanácsadással összekötve.

„Csodálatos volt látni, ahogy megtelt élettel ez a gyönyörű épület és testközelből, egy térben tárult a szemünk elé, hogy milyen tehetségek dolgoznak a hazai divatszakmában. Az ELLE mindig is igyekezett megmutatni a hazai tervezőket, legyen az akár egy mikrovállalkozás, akár a nemzetközi divatszakmában is jegyzett magyar márka, ezért is támogattuk a rendezvényt. Látva a kezdeményezés sikerét és a tervezők örömét, nem titkolt célunk, hogy hagyományt teremtsünk és évente egyszer összehozzuk a hazai divatszakma képviselőit egy hasonló közös hétvégére.” – mondta el Rubin Kata, az eseményt megálmodó Glossy&More Kiadó ügyvezető igazgatója.

A Design Pop-up by ELLE mellé ismert hazai és nemzetközi márkák álltak támogatóként.

 

 

 

SOCIAL MEDIA