A Big Picture 2025 konferencia előtt megjelent lapszámunkban televíziós szakemberekkel beszélgettünk. A kisisnterjúkat most online is elérhetővé tesszük. Következő megszólalónk az Antenna Entertainment, a Show & Game és a WMN közös produkciójának kreatív producere, D. Tóth Kriszta.
Igen komoly – elsősorban televíziós – karrier állt már mögötted, amikor 2015-ben elindítottad a wmn.hu-t. Elégedett vagy azzal, amit közel egy évtized alatt felépítettél?
A WMN 2025 márciusában ünnepli a tizedik születésnapját, ami számomra is szinte hihetetlen. Megkerülhetetlen szereplői lettünk a magyar médiapiacnak, megőriztük függetlenségünket, egyedi hangunkat, társadalmi szerepünket, a minket követő olvasókból pedig közösség lett, amely várja az újabb és újabb tartalmainkat. Noha valóban egyedül indultam, már jó ideje nem egyes szám első személyben fogalmazok, azt mondom tehát: messze nem vagyunk hibátlanok, de nagyon örülünk annak, hogy vagyunk.
A Ki vele! első évada kifejezetten tabutémák kibeszélését célozta. Azt már tudjuk, hogy lesz második évad, igaz, csak jövőre. Maradt elég tabu egy újabb évadhoz?
Társadalmunk, közösségeink tele vannak tabukkal, ki nem mondott érzésekkel, fel nem tett kérdésekkel, meg nem beszélt konfliktusokkal. Ez pedig megnehezíti azt, hogy jól kapcsolódjunk egymáshoz és önmagunkhoz. A Ki vele! alapvetően szórakoztató műsor, de ez nem zárja ki, hogy közben gondolkodjunk, sőt, vitázzunk. Együtt, közösségként. És igen, szerencsére van elég téma, szinte kifogyhatatlan.
A WMN és az Antenna Entertainment talkshow-ja valóban szoros tartalmi együttműködésből született. Hogy látod, mit hozott az együttműködés a feleknek?
Nagyon nagyra értékelem, hogy egy kereskedelmi televízió képernyőjén, egy talkshow keretein belül, főműsoridőben lehet beszélgetni a fájdalmas menstruációról, a hitről, a tudatos gyermektelenségről vagy éppen a családi munkamegosztás egyenlőtlenségeiről. A WMN-csapat, gyártópartnerünk, a Show & Game és a VIASAT3 olyan alkotóközösségként működik, amelyben kölcsönösen inspiráljuk egymást. És szerintem ennek öröme a műsor hangulatában is érződik.
A beszélgetés eredetileg a Márkamonitor 2024/3. számában jelent meg.