A cég napfény és friss levegő iránti szenvedélye most eljuthat a Tour de France rajongóihoz is világszerte, ugyanis 2024-ben a verseny közvetítése 1 milliárdos összesített televíziós nézettséget generált.
Ezen kívül további tizennégyezer versenyző érkezik a világ minden tájáról, hogy részt vegyen az Étape du Tour de France-on, Európa legnagyobb kerékpárversenyén, amely szintén a VELUX Cégcsoporttal kötött partnerség keretein belül valósul meg.
„A VELUX és a Tour de France is kiemelkedő példája annak, hogy hogyan lehet a hagyományt és az innovációt ötvözni. Osztozunk abban az értékben, hogy a siker a csapatmunkából, kitartásból és kiválóságból ered” – mondta Lars Petersson, a VELUX Cégcsoport vezérigazgatója. „Ez az együttműködés nagyszerűen illik a VELUX márkához, ugyanis teljes összhangban áll a márkaígéretünkkel, és remek lehetőséget kínál arra, hogy globális közönséghez eljuttassuk üzenetünket. Hatalmas potenciált látunk abban, hogy a Tour de France és a Tour de France Femmes avec Zwift eseményei alatt kapcsolatba lépjünk vásárlóinkkal és szakmai partnereinkkel, miközben népszerűsítjük a természetes fény és a friss levegő fontosságát az életünkben.”
Az együttműködés 2025-ben indul, és a Tour de France verseny 21 szakaszára, valamint a Tour de France Femmes avec Zwift verseny 9 szakaszára terjed ki. A férfi versenyt július 5.-27. között, a női versenyt pedig július 26. és augusztus 2. között rendezik meg.
„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy a VELUX Cégcsoportot, egy dán székhelyű nemzetközi vállalatot üdvözölhetünk a Tour de France férfi és női változatának partnerei között” – mondta Yann Le Moënner, az ASO ügyvezető igazgatója. „A VELUX Cégcsoporttal osztozunk az innováció kultúrájában, a helyi gyökerekben és az ambícióban, hogy pozitív hatást gyakoroljunk az emberekre, bárhol is járunk. Az összefogás logikus döntés volt, és izgatottan várjuk, hogy a VELUX márka segítségével minden versenyzőt új fényben mutathassunk be.”