Megújult arculat, weblap és egy óriási graffiti készült a Human Telex jubileumára

Hírek

Az 1989-ben alapított Human Telex Advertising & Event ma már az egyik legnagyobb múltra visszatekintő hazai kreatív- és rendezvényügynökség az országban. A 35-ös jubileumot a cég új logóval és arculattal ünnepli, amelynek fő vizuális eleme, az X egyaránt jelképezi a tehetséget, a közös értékeket és a valódi ügyfél- és kollegiális kapcsolatokat, vagyis az ügynökség egyik legfontosabb értékének vallott együttműködést – írják.

 

„A HTX legfőbb erénye az őszinte partnerség. Biztos vagyok benne, hogy ez volt a túlélésünk és sikerünk egyik záloga is az elmúlt 35 év során. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy jó pár nagy kliensünk már több mint 10-20-25 éve szavaz nekünk bizalmat, de a beszállítóink között is számos olyan akad, akivel évtizedek óta dolgozunk együtt. Nem is próbálom megszámolni, hogy hányszor újultunk meg, vagy éppen alkalmazkodtunk a piac diktálta újabb és újabb követelményekhez, és mennyi kampány, promóció, illetve rendezvény került ki a kezünk közül, mindig szem előtt tartva a legújabb trendeket. De egy biztos: készen állunk még többre! Ezért is ez az új szlogenünk: Ready for more” – emelte ki Hajnal Tamás, a cégcsoport CEO-ja.

Tatlin, a Human Telex kreatívigazgatója hozzátette: az újraértelmezett logó mellett készült egy jubileumi címke, valamint számos vidám elem, amelyek az ügynökségre jellemző sokszínűséget és merészséget tükrözik. „35 éven át jöttek mentek a stílusok. Sokszor volt már a menő nem menő és újra cool. A szakma is sokat változott, de a HTX mindig tudott valami olyat alkotni, amiért érdemes csinálni, aminek érdemes örülni. Ezt a gondolatot szem előtt tartva született meg ez a lazább arculat” – mondta.

 

SOCIAL MEDIA