A magyar diákok újabb, jobb és drágább felújított mobilokat vesznek egy átlagos vásárlónál

Hírek

Bár az idei tanév kezdete óta a hazai diákoknak a reggeli érkezéskor le kell adniuk telefonjaikat és okoseszközeiket a tanítás végéig tartó megőrzésre, az iskolai mobilhasználat szabályozását érintő változások egyáltalán nem befolyásolták negatívan a felújított okostelefonok eladásait a Rejoy.hu-nál.

 

A hazai diákok továbbra is az átlagvásárlónál nagyobb tudású, újabb, drágább készüléket választanak, a legnépszerűbb típusok esetükben idén február óta a 2021-es iPhone 13, a tavaly óta kapható iPhone 15, illetve a 2019-es iPhone 11 felújított példányai voltak.

Ez az eladási toplista a Diverzum Magyarország diákplatform által kibocsátott kuponokkal megrendelt készülékekből állt össze, ezekkel ugyanis kizárólag tanulói jogviszonyban álló ügyfelek vásárolhatnak a Rejoyon.

“Az okostelefon termékkategória a Diverzum kedvezményei között az egyik legnépszerűbb választás, mivel a hazai diákok erősen technológiai fókuszúak, ezért az igényeiknek megfelelő elektronikai eszközök megvásárlása kiemelten fontos számukra. A  Z generációról szóló kutatásunkból kiderült, hogy bár a nagyobb tudású mobilok magas árkategóriába tartoznak, a diákok továbbra is szívesen költenek ezekre, mert a megbízhatóság és a fejlett funkciók elsődleges szempontnak számítanak. A diákok a Rejoy és a Diverzum együttműködésével eddig 13.5 millió forintot spóroltak az elektronikai eszközeiken, és azon leszünk, hogy ezeket egyre elérhetőbbé tegyük számukra” – mondta el Gyarmati Fanni, a Diverzum alapítója.

 

Bizonyítványosztás után rendelték a legjobb mobilokat a diákok

Az általános iskolai, középfokú vagy felsőoktatási tanulmányokat folytató ügyfelek idén júniusban vásárolták a legdrágább rejoyos készülékeket. Az átlagos kosárértéknél csaknem ötödével magasabb volt a diákvásárlók átlagos kosárértéke.

Sokan nyilván a jó bizonyítványért, érettségiért, felvételi eredményért kapott ajándékpénzt költhették a korábbi telefonjuknál fejlettebb készülékre a nyaralás előtt: ennek megfelelően júniusban különösen sokan rendeltek a Rejoynál fejlett kamera rendszerrel szerelt okostelefont, köztük iPhone 13 Pro és iPhone 15 Pro modelleket. A legnagyobb forgalmat a promóciós Okos Sulikezdés kampánya alatt generálták a diákkedvezményes ügyfelek a Rejoynál, ami dupla akkora növekedés jelent júniushoz, és közel másfélszeres emelkedést jelent júliushoz képest.

“A Diverzumhoz hasonlóan a Rejoynál szívügyünk a hazai diákok támogatása, akik egyben az egyik legfontosabb vásárlói bázisunkat is jelentik. A diákkupont felhasználó Z és alfa generációs vásárlói csoport sajátossága a Rejoynál, hogy csaknem teljesen azonos körükben a férfi és női ügyfelek aránya, míg a teljes vásárlói körben a férfiak 60 százalékos részarányukkal kissé felülreprezentáltak a vállalatnál” – kommentálta a hazai diákok rejoyos készülékvásárlási szokásait Blaumann Bence, a Rejoy.hu ügyvezetője.

 

SOCIAL MEDIA