24.09.05. Havasi Zoltán | Wavemaker

Podcast

Vendégem Havasi Zoltán, a Wavemaker stratégiai igazgatója.

 

Havasi Zoltán számos ügynökségi munkahelyen megfordult az elmúlt közel három évtizedben:Hungexpo Reklám, hat, FCB, Lowe GGk, Young and Rubicam, Isobar, Wavemaker… Először az ügynökségi világ nagy átalakulásáról beszélünk pár szót, hogyan nőttek ki a médiaügynökségek a hajdani reklámügynökségekből, és hol tart napjainkban a különböző ügynökségtípusok konvergenciája.

Megbeszéljük, mit jelent a márkaépítés ügynökségi szempontból. Mi az ügynökségek szerepe a márkaépítésben? Miért csökkennek a büdzsék? Jogos-e a márkaépítés vs performancia szembeállítás? Valóban mindent felülír az azonnali konverzió igénye? Miért kell márkát építeni? Milyen összefüggés van a márka és üzleti eredményesség között? A beszélgetés végén röviden kitérünk arra is, mit hozhat az ősz a magyar piacon.

 

 

 

SOCIAL MEDIA