RTL Híradó kampánybejelentő

Hírek

„A tájékozottság értéke óriási, a tájékoztatás felelőssége viszont ma, a fake news korában, még ennél is nagyobb – írja most induló kampányát bejelentő közleményében a médiacég. – Akik valóban hiteles híradót készítenek, azok felülírhatatlan szabályokat követnek: az RTL Híradó 1997-es indulása óta példát mutat ebben is.”

 

Az Oxfordi Egyetemen működő Reuters Intézet 2024-es digitálismédia-jelentése szerint Magyarországon ismét az RTL bizonyult a legmegbízhatóbb és leggyakrabban használt televíziós hírforrásnak. A kutatás szerint a magyarok 36 százaléka nézi hetente legalább egyszer a RTL Híradót.

„A koncepcióval szerettük volna kiemelni azokat a sajtóetikai elveket, amik mentén immár 27 éve készül az RTL Híradó minden egyes nap, és amik igazán hitelessé és elismertté teszik nemcsak a nézők körében, hanem a (magyar) médiapiacon is” – írja az RTL csapata.

Alkotók listája:

Megbízói oldal: RTL Magyarország

Marketing-kommunikációs igazgató: Baráth Péter

Vállalati kommunikációs vezető: Kiss Kata

PR manager: Lukács Attila

Social media executive: Molnár Vivien

Brand team leader: Rényi Balázs

 

Ügynökség: Artificial Group

Kreatívigazgató: Horváth Gergő

Head of copy: Kovács Zsuzska

Creative grouphead: Gróf

Digital Art Director: Tóth Levente

Account director: Tóth A. Bence

Account manager: Kiss Dorottya

SOCIAL MEDIA