Két kategóriában is bronzoroszlánnal ismerték el Cannes Lions fesztiválon a Capa Központ kampányát

Hírek

Amelyet az Innocean Berlinnel, a Havas Mediával és a londoni Persuasion Communicationsszel közösen készítettek. A plakátok arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy Rober Capa 80 évvel ezelőtti fényképei akár ma is készülhettek volna. A háború túl régóta kortársunk.

 

A Print & Publishing szekció Travel, Leisure, Retail, Restaurants & Fast Food Chains alkategóriában a Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ „1943” posztere, míg az Industry Craft főkategória Photography: Print & Publishing alkategóriájába a „Capa vs. War” című projektet díjazták bronzoroszlánnal Cannes-ban, a reklámszakma egyik legrangosabb elismerésén. A kampány elemi erővel döbbent rá mindenkit arra, hogy a béke sajnos ma sem magától értetődő dolog.

Az alkotók szándéka szerint a „Capa vs. War” című projekt arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a Robert Capa által a 20. század első felében készített fényképek összetéveszthetők a világban jelenleg is zajló fegyveres konfliktusok fotóival. Az üzenet a történelem egyik legnagyobb fotóművészének munkásságán keresztül a mai béke iránti igényt fogalmazza meg.

A világ első, állandó Robert Capa életmű kiállítása tavaly nyílt meg a Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központban. A tárlat mintegy 140 – köztük számos ikonikussá vált – fényképet bemutatva a fotográfus életének fontosabb állomásait tárja a látogató elé, az életmű által meghatározott témák szerinti feldolgozásban.

 

SOCIAL MEDIA