Reklámfilmmel népszerűsíti üzemanyagkínálatát a LUKOIL

Hírek

Látványos reklámfilmmel támogatja az új Top N üzemanyagcsalád piaci bevezetését a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország.

A film narrátora Szujó Zoltán sportriporter, autóversenyző, aki a Top N kampány arcaként segíti a LUKOIL-töltőállomások megújuló üzemanyagkínálatának népszerűsítését.

A termékbevezető kampány központi elemét adó, 20 másodperces spot egyedi arcok és járművek segítségével közvetíti a kampány alapgondolatát, amely szerint minden autótulajdonos igyekszik a lehető legjobban gondoskodni autójáról – függetlenül attól, hogy régi vagy új, kisebb vagy nagyobb, olcsóbb vagy drágább modellről van szó. Ezt az érzést ragadja meg a Top N üzemanyagcsalád szlogenje is: „szeretem az autómat.” A filmben emellett kellő hangsúlyt kap a kampány fő üzenete: a LUKOIL prémium minőséget kínál, alapáron.

„A LUKOIL-töltőállomásokon kapható, új Top N üzemanyagcsalád bevezetése érdekében egy olyan film elkészítése volt a célunk, amely minden autós számára emlékezetes és szerethető: a tudatos, technológia iránt érdeklődő autórajongók és az inkább emocionális alapon döntő vásárlók számára egyaránt” – mondta el Molnár Róbert, a Normbenz Magyarország kereskedelmi és üzemeltetési igazgatója.

Creativo Media produkciójában készült reklámfilm 2016. augusztus 15-től számos kereskedelmi csatornán látható. A Normbenz kommunikációs ügynöksége a Flow PR (Splendidea Communications).

SOCIAL MEDIA