A ruházati és lakásfelszerelési cikkeket forgalmazó diszkont üzletlánc megnyitotta ezredik áruházát Európában. A társaság Magyarországon 63 boltot üzemeltet.
Az ezredik európai PEPCO áruház október 27-én, a lengyelországi Bydgoszcz város Focus nevű plázájában nyitja meg kapuit a vásárlóközönség előtt. A cég 1999-ben kezdte meg kereskedelmi tevékenységét Lengyelországban, majd 2004-ben vette fel a PEPCO márkanevet, és azóta dinamikusan fejlődik. A vállalat 2007-ben ünnepelte századik üzletének megnyitását, az elmúlt majdnem tíz év alatt pedig a tízszeresére emelkedett áruházainak száma.
A cég három éve kezdett el terjeszkedni az európai piacon. 2013-ban nyíltak meg az első PEPCO üzletek a Cseh Köztársaságban (ahol napjainkban már 98 ilyen üzlet működik) és Szlovákiában (ma már 61 üzlet található itt), majd 2015-ben Romániában is (ahol jelenleg 90 PEPCO bolt üzemel). 2017 tavaszán megnyílik az első PEPCO üzlet Horvátországban, később pedig Szlovéniában is.
A PEPCO üzleteibe havonta 8 millió európai vásárló látogat el. Az árukínálatban felnőtt és gyermek ruházati cikkek, cipők, kiegészítők és kellékek, kozmetikai termékek, játékok, iskolaszerek, valamint a lakberendezési termékek is szerepelnek. Az üzletekben emellett licenc és szezonális termékek is kaphatók. Az áruházláncot az üzletek koncepciója különbözteti meg piaci versenytársaitól: a PEPCO áruházak önkiszolgáló, a vásárlók közelében elhelyezkedő kiskereskedelmi egységek, amelyek a termékek optimális körét kínálják az elérhető legalacsonyabb áron. Az üzletek város- és településközpontokban, valamint üzletközpontokban találhatóak, ahol az élelmiszer-kiskereskedelmi egységekkel egymást kiegészítve átfogó kínálatot tesznek elérhetővé. Az ügyfelek kényelmes vásárlását az üzlet optimális belső elrendezése, a szabványos, a keresett árucikk könnyű és gyors megtalálását lehetővé tevő termékelhelyezés, valamint a szakszerű és hatékony kiszolgálás biztosítja.