A Kaiser Food, az ELMŰ-ÉMÁSZ, az Árpád Pálinka, és egy új budapesti szórakoztató központ adott megbízásokat a hibridkommunikációs ügynökségnek.
Márkamegújítási törekvéseinek egyik elemeként az ország egyik vezető húsipari vállalata, a Kaiser Food az ArvaliComot bízta meg Facebook kommunikációjának elindításával és Facebook aktivitások generálásával. Áprilisban nyerte el meghívásos tender keretében a cég az ELMŰ-ÉMÁSZ Energia Audit promóciós kampányának kivitelezését, amelynek tárgyát PR-cikkek, banner kampány, szórólap és óriásplakátok képezték. Az ArvaliCom júniusban kifejezetten a Foci VB-re fejlesztett Facebook applikációt az Árpád pálinka számára, és a felkérés alapján született együttműködés keretein belül a VB alatt a közösségi oldalon támogatja a pálinkamárka kiterjedt vendéglátó promócióját is. Hamarosan indul a Gozsdu udvar megálmodójának és alapítójának új ingatlanfejlesztési projektje, amely teljesen átpozícionálja az óbudai Új Udvar Bevásárlóközpontot. A cég meghívásos pályázat során nyerte el az épülő gasztró- és szórakoztató komplexum bevezető sajtómunkálatainak ellátását.
Az egyes kampányok ATL-elemeinek megvalósításában az ArvaliCom partnere az AdMagic.
Június 1-től új kolléga is csatlakozott az ügynökséghez. Bender Krisztina, aki korábban a McCann Ericksonnál és a Weber Shandwicknél tanácsadóként, majd szabadúszó PR tanácsadóként dolgozott, mostantól az ArvaliCom ügyfeleinek PR tevékenységét fogja össze.
„A piac a diszciplínák által nem korlátozott, célorientált kommunikáció felé halad. A PR-re, online marketingre, közösségi médiára, meglepetésmarketingre és értékesítésnövelő kommunikációra egyaránt építő hibridkommunikáció testreszabott content marketinggel kiegészítve biztosítja az ArvaliCom ügyfeleinek sikerét és egyben az ügynökség növekedését” – mondja Karvalics Attila, az ArvaliCom tulajdonos-ügyvezetője.