Az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal tulajdonosa által hazai internetes kereskedők számára a tizenharmadik alkalommal szervezett Ország Boltja megmérettetésen az eMAG a webpláza kategória népszerűségi díját szerezte meg a vásárlói szavazatok alapján.
Az Ország Boltja versenyben az internetező közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével keresik a legkiemelkedőbb minőségű szolgáltatást nyújtó, illetve a legnépszerűbb magyarországi webáruházakat. Idei helyezése nyomán az eMAG egy éven át jogosult használni a népszerűségi díj elnyerését igazoló logót saját weboldalán. Az eMAG 2017-ben, 2018-ban, 2019-ben és 2020-ban és 2022-ben is szerzett díjat a megmérettetésen.
“Nagyon hasznos visszajelzés számunkra, hogy a hazai internetezők közül a legtöbb voksot kaphattuk az általános e-kereskedőkre fókuszáló webpláza kategóriában, hiszen a tavalyi év az eMAG-nál az online kínálatunk jelentős bővítéséről szólt. A Marketplace partnerkereskedőink közreműködése nélkül nem tudtuk volna átlépni a kilencmilliós kínálatot. Az elérhető termékkörök bővítés mellett 2024-ben is a hatékonyságunk további növelése, a minél jobb ügyfélélmény elérése lesz a célunk” – mondta el az Ország Boltja népszerűségi díj elnyerése kapcsán Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Az eMAG Magyarország 2023-ban fontos mérföldkövet ért el: ebben az évben adta át 117 ezer négyezetméteres alapterületű új raktárbázisát, amely az első magyarországi, saját tulajdonú logisztikai bázisa az eMAG cégcsoportnak. A benne alkalmazott magas fokon automatizált megoldások jelentősen meggyorsítják a rendelések feldolgozását és kiszolgálását.