Idén 15. alkalommal díjazta a JOY az év legjobb szépségtermékeit.
A JOY magazin idén 15. alkalommal rendezte meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét a Citibank támogatásával. A verseny célja a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak. A JOY kiemelten fontosnak tartja, hogy a díjak odaítélésében – a szakmai zsűri mellett – olvasói is aktívan részt vettek: egy microsite-on adhatták le szavazataikat kedvenc márkáikra.
A cégek idén a női testápolás, női arcápolás, női illat, férfiillat, bio- és natúrkozmetikumok, hajápolás, hajformázás, dekorkozmetikumok – kéz-dekorkozmetikumok, száj-dekorkozmetikumok, szem-dekorkozmetikumok – anti-aging, dizájn és az év innovációja kategóriáiban nevezhettek. Az idei Prix de Beauté-n minden eddiginél több, közel 50 beauty-cég képviseltette magát, akik összesen közel 400 terméket neveztek a nagydíjra.
A díjakat december 12-én, a Marquard Media Event üzletága által szervezett exkluzív gálavacsora keretében adták át az Európa hajón. A est házigazdái Balogh Edina, a JOY magazin főszerkesztője, valamint Lakatos Márk voltak, az ünnepi hangulatról pedig a Virtuózok döntősei gondoskodtak. A 15. születésnapot tortával és értékes tombolanyereményekkel ünnepelte a márka. Az olvasók pedig élőben követhették az este eseményeit a Facebook közvetítés segítségével.
A Prix de Beauté díjazottak között a nagy, ismert márkák – mint a L’Oréal, Estée Lauder, Dove, Nivea, The Body Shop – mellett többek között a Helia-D, valamint a dm és a Douglas saját márkái is helyet kaptak. A díjazott termékek részletes listája mellékelten letölthető. A nyertes termékekkel a JOY magazin januári lapszámában is találkozhatnak az olvasók.
Óhidi Zsuzsanna ügyvezető igazgató ünnepi beszédében elmondta, hogy az idei év több szempontból is különleges és kiemelkedő volt a JOY életében: 18 éves lett a márka és ehhez kapcsolódóan tartalmi és vizuális szempontból is megújult a lap, valamint a Kállay Saunders Band-del együttműködve elkészült a JOY dal is, amely hamar a slágerlisták élére került. A novemberi lapszám eladási adataival minden eddigi rekordját megdöntötte a magazin, közel 150 000 példányt értékesítettek.