Jótékonysági kampányt indított a Lay’s

Hírek

Ha március közepéig összegyűlik 20.000 db #laysmosoly, akkor a márka 5 millió forinttal támogatja a gyerekek mindennapjait szebbé tevő Mosolyfestők Alapítványt.

Színészek, zenészek és a különböző közéleti személyiségek álltak be a Mosolykampánymögé, amelynek arca Istenes Bence. Vele a következő hónapokban a Lay’s tévéreklámban, online csatornákon és outdoor felületeken is találkozhatunk. A kampány során minél több közösségi megosztásra törekednek, amelyen Lay’s zacskó látszik és ellátták a #laysmosolyhashtaggel.

A Lay’s-t forgalmazó Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. képviseletében Buzder-Lantos Nikoletta marketingigazgató elmondta: „Szerettünk volna egy olyan kampányt felépíteni, ami túlmutat a szokásos szempontokon és tényleg képes lehet a borús téli napokon mosolyt csalni az emberek arcára. Nagyon örülünk, hogy ennyien úgy érezték, szívesen segítenek nekünk és persze az Alapítványnak. Bízunk benne, hogy összejön a húszezer hashtagelt fotó, mert fontosnak tartjuk azt, amivel a Mosolyfestők foglalkoznak, ezért is döntöttünk úgy, hogy őket vonjuk be a kezdeményezésbe.”

A Mosolyfestők egy olyan karitatív szervezet, akik önkéntes alapon varázsolják barátságosabbá – főként gyermekek számára fenntartott – intézmények falait. Az elmúlt években már több mint 500 nm-nyi felületet dekoráltak iskolákban, óvodákban, kórházakban. Munkájuk során nagy örömmel vonnak be dolgozókat, helyi lakosokat, sőt, általában az érintett gyerekek is nagy lelkesedéssel segítenek. Saját bevallásuk szerint is komoly mérföldkőhöz érkeztek akkor, amikor a Lay’s megkereste őket, hiszen ez mind az ismertségüket, mind az anyagi lehetőségeiket tekintve hatalmas lépés.

SOCIAL MEDIA