Az olasz Menarini-csoportot hazánkban képviselő Berlin-Chemie három húzómárkájának vizuális tervezését is a cégre bízta.
A Fastum és a Xilox B2B területre szánt master key visual tervezését, valamint az Espumisan Gyöngy és Max 2017-es TVC tervezését-megvalósítását magában foglaló megbízáscsomagot a Berlin-Chemie által kiírt tender második fordulójában nyerte el az Artvertising-csapat.
„Mind a három márka más-más identitással bír, ezeket kellett átadnunk a kreatívokon, ami nagy örömünkre sikerült is” – nyilatkozta az Artvertising vezető grafikusa, Virág Magor, majd hozzátette: Időnként nagyon apró finomságokon múlik egy-egy kreatív sikere. Úgy gondolom, hogy ez az a pont, ahol a kreatív csapatunk egy gondolattal a vetélytársak előtt jár. Látjuk, és összetett koncepcióban mutatjuk meg, mitől különleges egy termék.”