Újabb márkák az Amazon Dash-en

Hírek

Az e-kereskedelmi óriás a héten tucatnyi újabb márkával bővíti a Dash gombbal megrendelhető áruk körét.

Az Amazon célja, hogy a háztartási készletek utánrendelését segítő gombbal a lehető legegyszerűbbé tegye a vásárlást – és okafogyottá a hagyományos üzletek látogatását.

A hüvelykujjnyi méretű gombot tavaly március végén vezették be, és mára több mint száz márka – köztük a P&G Tide-ja, a Mentos, a Campbell, a L’Oréal Revitalift, a Red Bull, a Purina és a Starbucks – csatlakozott a projekthez. A fogyasztók 5 dollárt fizetnek egy gombért, de ezt az első vásárlásukkor visszakapják, míg a márkák 15 dollárt fizetnek gombonként, valamint 15 százalékos díjat a hagyományos 8-15 százalékos jutalékon felül.

Az új csatlakozók egyelőre nem biztosak abban, hogy a megoldás sikeres lesz, de nem akarnak lemaradni, ha mégis annak bizonyulna. A Cot’n Wash mosószergyártó ügyvezetője szerint például hiába tűnnek egyelőre érdektelennek a fogyasztók, „az Amazon sikeresen teremtett meg olyan kategóriákat, amelyek korábban nem léteztek, gondoljunk csak a Kindle-re.”

A Slice Intelligence kutatása szerint a Dash gombot rendelők kevesebb mint fele adott le tényleges rendelést, és a rendelők is csak átlag kéthavonta tettek így.

(Forrás: Warc)

SOCIAL MEDIA