Nem csak a médiahasználat, a sajtóanyag is kreatív.
A KFC reklámjai idén tavasztól új kommunikációs platformra építkeznek: az étteremlánc reklámfilmjeinek állandó antihőse egy csirke jelmezbe bújt férfi, hamis csirke, aki a KFC-ben kapható valódi csirkének szolgál ellenpontul. Egy, a közelmúltban végzett közvélemény-kutatás szerint jó eséllyel beválik majd az új kommunikációs stratégia. A felmérésből kiderült: a magyaroknak valóban fontos, hogy amit vásárolnak, minőségi és eredeti legyen. Legyen szó parfümről, nyomtatópatronról, de főként élelmiszerekről, a lakosság döntő többsége kifejezetten a valódi termékeket keresi. A vasárnapi rántott húshoz friss csirkehúst vásárol és nem fagyasztott csirkeszármazékot, és azokat a gyorséttermeket részesíti előnyben, ahol megbízható alapanyagokat használtak az ételek készítése során.
A magyar felnőtt fogyasztók körében a vásárlási szokásokról, 400 fő bevonásával végzett közvélemény-kutatásból egyértelműen kiderül, hogy bár bizonyos esetekben az emberek Magyarországon árérzékenyek, az élelmiszerek vásárlása során mégis a minőség a döntő tényező. A telefonos megkérdezés 2014. március 28. és 31. között zajlott.
A klasszikus ATL kampányelemeket a KFC újszerű digitális kampánnyal erősíti: mint arról a Márkamonitor már beszámolt, a cég Magyarországon elsőként hirdet a világ egyik legnépszerűbb zenei streaming szolgáltatásán, a Spotify-on, emellett a közösségi hálózatok és videómegosztók, és a 18-25 évesek által leggyakrabban látogatott internetes portálok is helyet kaptak a médiamixben.
A kampány kiváló PR-támogatást is kapott a Persontól: az egyes újságok, szerkesztőségek a saját megjelenésükre hangolt csomagolásban kapták meg a sajtóanyagot. A Kreatívé így nézett ki, a mi kiadónké pedig így: