Új vezetőkkel erősít a Libri

Karrier

Ludvig Orsolya Stefanie marketing és kommunikációs igazgatóként, októbertől Deák András pedig az új Digitális Fejlesztések Igazgatóság vezetőjeként felel a könyvkereskedő fejlődéséért.

 

A digitális technológia rohamléptékű innovációja az olyan klasszikus kikapcsolódási formákra is megkerülhetetlen hatással van, mint az olvasás – új kihívások elé állítva ezzel a könyvpiacot is. Az elmúlt pár évben az e-könyv igyekezett magának meghódítani az olvasók széles tömegét, újabban a hangoskönyv követel magának teret mint a könyvélmény újgenerációs formája.

A Digitális Fejlesztések Igazgatóságának feladata az lesz, hogy a jövő kihívásai mentén állítsa gyorsító pályára Magyarország piacvezető könyvkereskedőjét – írják.

Az igazgatóság tevékenységéért vezetőként októbertől Deák András felel, aki visszatér a Libri-Bookline kötelékébe, 2012 és 2016 között üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott a vállalatnál. A szakember közel húsz éves tapasztalattal rendelkezik az e-kereskedelem és a fintech területén, pályája során dolgozott bank, online fizetési szolgáltató, ügynökség, piackutató, digitális irattárca szolgáltató kötelékében is.

A digitális terület mellett a könyvpiac másik fontos feladata, hogy választ találjon arra, hogyan tudja népszerűsíteni az olvasáskultúrát a marketing, a pr és a CSR hagyományosnak tekinthető, ám a kortárs kihívásokra szabott eszközeivel.

Ebben Ludvig Orsolya Stefanie segíti a vállalatot. A kommunikációs szakember, a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja harminc éves tapasztalattal érkezik a Libri csoport marketing és kommunikációs igazgatói pozíciójába. Korábban többek között olyan jelentős nagyvállalatoknál dolgozott kommunikációs vezetőként, mint a Siemens, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary és a Heineken.

 

Fotó: Libri

 

SOCIAL MEDIA