Az Ichiban japánul azt jelenti: “Első Számú”. Ez a neve annak az díjnak, amivel a Toyota a hivatalos Toyota márkakereskedéseket jutalmazza, ha a legmagasabb szinten vívják ki ügyfeleik megbecsülését. A legjobb magyarországi Toyota márkakereskedésnek idén is a Toyota Koto Autóház bizonyult. Az ezzel európai szinten is egyedülállónak bizonyuló Toyota Koto Autóház 1992 óta szolgálja ki a Toyota ügyfeleket Kaposváron, 2006 óta pedig már Nagykanizsán is.
„A Koto Autóház több, mint három évtizede kötelezte el magát a Toyota és a márka ügyfélközpontú üzleti filozófiája mellett. Töretlenül hiszünk abban, hogy az ügyfelek elégedettségének kulcsát a felkészült, elkötelezett és lojális munkatársak, és az ő munkájuknak elismerése, megbecsülése jelenti, még a nehéz időszakokban is. Fontosnak tartjuk, hogy kollégáink tisztában legyenek munkájuk hozzáadott értékével vállalatunk sikereivel. A számukra biztosított folyamatos képzések és fejlődési lehetőség nem csupán ennek a több évtizedes elhivatott munkának az elismerése, de egyben annak záloga is, hogy munkatársaink az iparágban dolgozó legfelkészültebb szakemberek között legyenek, ezt, és az általuk képviselt stabilitást és állandóságot pedig az ügyfeleink bizalmukkal hálálják meg. Ennek az ügyfélbizalomnak a megtestesülése az, hogy európai szinten is egyedülálló módon idén kilencedik alkalommal vehettük át az Ichiban kiválósági díjat. Különleges elismerés, hogy az idei évben nekünk ítélték a Going Beyond különdíjat is, ezzel is elismerve hosszútávon is következetes törekvésünket az ügyfelek a Toyota márkához méltó kiszolgálására. Azon leszünk, hogy ezt a következő évtizedekben is megszolgáljuk” – fogalmaz a vállalat kilencedik Ichiban díja kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.
„A piac legszélesebb és legerősebb környezetbarát modellportfoliója, és a részben vagy teljesen elektromos meghajtások (öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos, akkumulátoros elektromos, hidrogén üzemanyagcellás elektromos) teljes vertikumát felvonultató multitechnológiás stratégiánk sikerének köszönhetően az elmúlt években a Toyota a pandémia, a chip- és félvezetőhiány, illetve az ukrajnai háború jelentette nehézségek ellenére világszerte és hazánkban is folyamatosan erősítette piaci pozícióját, évek óta őrizve elsőségét világszinten és Magyarországon egyaránt. Ez hazánkban évről évre rekordszintű értékesítéseket jelentett, amely minden korábbinál jobban próbára tette az autóértékesítés és a szerviz szolgáltatások terén dolgozó kollégák felkészültségét és munkabírását, ennek következményeképp pedig az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása, ha lehet, még inkább felértékelődött. Az Ichiban díjat idén kilencedik, a Going Beyond különdíjat pedig első alkalommal kiérdemlő és ezzel történelmet író Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota kimagaslóan sikeres és elkötelezett hazai márkakereskedői hálózatán belül is példaértékű. Az elismerés a Koto Autóház minden munkatársának közös sikere, az ő kimagasló munkájukat és elkötelezettségüket dicséri, akik így egy igazi példaértékű csapatként különösen büszkék lehetnek az idei év legjobb magyarországi és legjobb európai Toyota márkakereskedése címre” – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe magyarországi országigazgatója.