A dm házhoz viszi a sminket és a kikapcsolódást

Hírek Kiemelt

A dm 2023-as őszi kampányában ismét a színeké a főszerep, amelyekkel kreatív eszközként érzelmeket, hangulatokat fejezhetünk ki. A drogéria az idei szépség kampány részeként egyedi kezdeményezéssel készült: a dm Szépségbuszával húsz helyszínen, népszerű fesztiválokon és dm-es rendezvényeken is találkozhat a közönség, a busz augusztusban indult útnak. A mozgó szépségműhelyben sminkeléssel és körömfestéssel várják az érdeklődőket, a profi sminkesek és körmös szakemberek pedig szépségtanácsokkal is ellátják a vendégeket. Beszállítóik jóvoltából apró ajándékkal is kedveskednek azoknak, akik a szépségbusz szolgáltatásait igénybe veszik.

 

A dm a Szépségbusz az állomásain hulladékgyűjtő dobozok kihelyezésével segít megfelelően gyűjteni a lejárt vagy nem használt kozmetikai termékeket. Az összegyűjtött hulladék szelektív gyűjtését, elszállítását, a hulladék ártalmatlanítását, amennyiben lehetséges, a csomagolóanyagok megtisztítását és újrahasznosítását partnerük, a Beautycle végzi.

Ha valaki legalább 5 db lejárt, elhasznált kozmetikai terméket* visz a dm Szépségbuszon elhelyezett gyűjtőládába, cserébe a vállalat megajándékozza egy dm márkás dekorkozmetikai termékkel.

„A dm-ről sokaknak a gyönyörű sminkek és az ápolt megjelenés jut eszébe, és ezért mindent meg is teszünk. Az üzletekben a munkatársaink felkészülten segítik a termékek közötti eligazodást, izgalmas smink aktivitásokat szervezünk, mára pedig akár egy élő dm Live adás alkalmával is elleshetik vásárlóink a legújabb szépészeti fogások a dm App-ban.  A kínálat kialakításánál továbbra is a vásárlói igények lehető legszélesebb lefedése a célunk, a legújabb trendek, fogyasztói elvárások mellett pedig a fenntarthatóság is nagyban alakítja a szépségápolási szortimentet” – fűzte hozzá Kanyó Roland, a dm marketing és pr-menedzsere.

 

SOCIAL MEDIA