Avidor András a BNI globális vezérigazgatói tanácsadó testületének lett a tagja

Karrier

A BNI nemzetközi üzleti közösséget negyven éve alapították az Egyesült Államokban, a szervezetnek jelenleg világszerte 310.000 vállalkozás a tagja, akik kiemelkedő eredményeket érnek el a tudatos üzleti együttműködésnek köszönhetően: tavaly összesen több mint 20,6 milliárd dollár (kb. 7.800 milliárd forint) többletbevételhez segítették egymást.

 

A BNI Magyarországot 2008-ban hozta létre az akkor csupán 28 éves Avidor András, akit a globális BNI vezérigazgatója mellett működő kilenc fős Executive Councilba, azaz legfelsőbb tanácsadói testületbe választották, ami eddig példa nélküli elismerés Magyarország számára is.

„Én ezt nem csupán személyes sikerként élem meg, hanem küldetésként – hisz ez a testület  segíti a CEO-t a megfelelő stratégia alkotásában 2-4 éves távlatban, ami által mindig irányban tud maradni a globális szervezet, így teljesítve vízióját – mely szerint „Megváltoztatjuk, ahogy a világ üzletel – együttműködőbbé, eredményesebbé tesszük azt az „Aki ad, az nyer!(R) filozófiára építve”.

Óriási lehetőség, hogy egy viszonylag kis ország vállalkozói közösségét képviselhetem, és nem csak az ott megszerzett tudást és kapcsolatokat hozhatom haza, de ezzel biztosíthatom azt is, hogy a közel 1100 hazai BNI-tag a nemzetközi vérkeringés szerves része és fontos szereplője legyen. Arra törekszem, hogy magam is azt képviseljem, amiről a BNI szól: „inspiráció, tudás, networking”. Így annak ellenére, hogy rengeteg munkával és felelősséggel jár egy ilyen testületben részt venni (korábban a globális marketing board tagja is voltam, innen a tapasztalat), még mellette rendre folyamatos önfejlesztéssel és a tudás megosztásával erősítem a magyar üzleti közösséget. Ennek jegyében szereztem meg a CFE (Certified Franchise Executive) képesítést is, mellyel csupán néhányan rendelkezünk jelenleg az országban” – mondja Avidor András.

Avidor András szerint a legnagyobb eredmény egy új szemléletre épülő vállalkozói kultúra meghonosítása és széleskörű terjesztése. Az BNI üzleti közösség hazai „leányának” a kezdetektől kiemelt küldetése volt, hogy egy modernebb gondolkodásmóddal ismertesse meg a hazai cégeket a nemzetközi jógyakorlatok bemutatásával, illetve magas színvonalú edukációs tevékenységgel, elsősorban az üzleti networkingre koncentrálva. „Azt gondolhatnánk, hogy elegendő csupán elmenni néhány találkozóra és beszélgetni pár emberrel, majd hirtelen megnyílnak a piaci lehetőségek. A kapcsolati tőke tudatos kiaknázása ennél sokkal többről szól, a mi célunk pedig az, hogy megtanítsuk a vállalkozásokat, hogyan tudják egymást valóban hatékonyan segíteni hazai és nemzetközi ajánlásokkal, tudással és inspirációval. Ez pedig végső soron új üzletek megkötéséhez vezet, amiből mind a hazai, mind a globális gazdaság profitál” mondja Avidor András.

 

SOCIAL MEDIA