A TX számára újonnan kifejlesztett, a Lexus kínálatában először bemutatkozó 3,5 literes V6-os PHEV hajtáslánc és a 2,4 literes turbós HEV rendszer tovább tágítja a „Lexus Electrified” világát.
A Lexus exkluzív világpremier keretében mutatta be a vadonatúj TX-et, amelyet a japán luxusautómárka kizárólag az észak-amerikai piac számára fejlesztett ki, és az autógyártó azon erőfeszítéseinek részeként alkották meg, hogy olyan autókat fejlesszenek, amelyek megfelelnek a világ különböző vásárlói és régiói speciális igényeinek.
A Lexus 1989-es alapítása óta elkötelezett az innováció mellett, és folyamatosan arra törekszik, hogy felborítsa a status quo-t, új technológiákat és értékeket kínálva ügyfelei számára. A Lexus következő generációs modelljeinek hajnalát képviselő NX és LX még 2021-ben mutatkozott be tökéletesre csiszolt részletekkel. Ezután 2022-ben megjelent az RX és az RZ, amelyek a még tovább finomított elektromos technológiákat mutatták be. 2023-ban a Lexus bemutatta az új LM-et, amely a sofőrös autók luxusának új mércéjét állította fel. Nem sokkal ezután megjelent az új LBX, amely megszegte a kompakt autókra vonatkozó hagyományos elvárásokat, és új értéket kínál a kategóriában. A vadonatúj GX-et is bemutatták, amely új élményeket biztosítva képes bármilyen utakat meghódítani, legyen szó közúti vagy terepes használatról – írják.
Az új TX egy kifejezetten az észak-amerikai piacra tervezett, dedikált modell: kielégíti a tágas, három üléssoros SUV modellek iránti erős keresletet, amelyek kényelmes és élvezetes utazási élményt biztosítanak a családok és szeretteik számára. Az utastér a bent ülők kényelmét helyezi előtérbe, és tágas harmadik üléssort kínál, amelyben két felnőtt is kényelmesen elfér.
A GA-K platform felhasználásával az új TX magáénak tudhatja a „Lexus Driving Signature” néven ismert, egyedülálló Lexus vezetési élményt, amely az olyan újgenerációs Lexus modellek sajátja, mint például az NX, az LX és az RX. A 2,4 literes turbófeltöltős benzinmotoron kívül több hajtáslánc opciót is kínál az újdonság. Az egyik figyelemre méltó alternatíva az újonnan kifejlesztett, 3,5 literes V6-os plug-in hibrid rendszer, amely a Lexus kínálatában először kínál kiváló vezetési élményt praktikus elektromos hatótávolsággal, egyenletes gyorsulással és kivételes kifinomultsággal ötvözve. Emellett létezik egy exkluzív „F SPORT PERFORMANCE” modell is, amely 2,4 literes turbós hibrid rendszerrel van felszerelve, nagy teljesítményű hátsó elektromotorral és DIRECT4 összkerékhajtási rendszerrel. Ez a modell azoknak az ügyfeleknek szól, akik szeretnének hozzájárulni egy karbonsemleges társadalomhoz, miközben továbbra is élveznék a vezetést.
A tervezési koncepció – amely a funkcionalitás és a szépség harmóniájára összpontosít – a „PRAKTIUS ELEGANCIA” nevet viseli. Ezen kívül a Lexus új orrkialakítása az „EGYSÉGESÍTETT ORSÓ” elnevezést kapta, és átfogóan egyesíti az elülső funkcionális elemeket, beleértve az aerodinamikai jellemzőket is. Ezenkívül a fejlett biztonsági technológiák, mint például a „Lexus Safety System+” alkalmazása nemcsak támogatja a vezetőt, hanem jelentősen javítja az általános kényelmet is – teszik hozzá.