A Persil három hónapos partnerségbe kezdett a mobil tisztítási szolgáltatásokat kínáló ZipJet startuppal, hogy jobban megértse a fogyasztói magatartást és a piaci trendeket.
Az erősen adatvezérelt módon működő ZipJet vegytisztító és mosodai szolgáltatásokat kínál Londonban, Berlinben és Párizsban. A startupot az FMCG-cég kereste meg az együttműködési ajánlattal. Az októberig futó Persil Wash & Fold projekt keretében egy márkázott weboldalon, illetve a ZipJet applikációjában jelentkezhetnek a fogyasztók – a ruhákat pedig értelemszerűen Persillel mossák.
A programtól az Unilever azt reméli, hogy a kiskereskedelmi paneleknél és a hűségprogramoknál mélyebb információkat szerezhet az új fogyasztói trendekről. Lorenzo Franzi, a ZipJet társalapítója szerint ők a demográfiai jellemzőkön túl ismerik az ügyfeleik böngészési és online vásárlási szokásait is. (A vállalkozó itt beszél az Unileverrel közös munkáról.)
Az Unilever az elmúlt időszakban vált aktívvá a vásárlók közvetlen kiszolgálásában: ennek a folyamatnak a része a Dollar Shaving Club felvásárlása, de 2014 végén indult első e-kereskedelmi oldaluk is, a Maille mustármárka számára.
(Forrás: Marketing Week)