A cégcsoport saját munkavállalóin keresztül mutatja meg, hogy Lifestyle Program névre hallgató digitális életmódváltó programja működik, és segítségével kortól, nemtől, egészségügyi állapottól és céloktól függetlenül tartós változást hoz a résztvevők életébe.
Tavaly szeptemberben a BioTechUSA 32 munkavállalója vágott bele egy három hónapos életmódváltásba, és tizenöten vállalták, hogy kamerák előtt is megmutatják az átalakulásukat. A kampány során megismerhetjük, hogy a résztvevők milyen kihívásokkal, nehézségekkel szembesültek a sikerhez vezető úton, és hogyan érték el azt a formát, amelyet hosszú távon is meg tudnak tartani. A videósorozat a márka The Feeling of Success mottóján keresztül azokat az átlagembereket szólítja meg, akik szeretnének tudatosabb életmódra váltani, amelynek fontos része a testmozgás, az étkezés és a helyes táplálékkiegészítés.
A munkavállalókban közös, hogy mindannyian hétköznapi emberek, akik alapvetően ülőmunkát végeznek, azonban eltérő karakterek, akik különböző motivációkkal, célokkal vágtak neki a projektnek. Vannak köztük kezdők, újrakezdők és haladók, nők és férfiak egyaránt, huszonévestől a negyvenesig, a legkülönbözőbb élethelyzetekben.
A program 91 napja alatt a munkatársak több mint 2000 km-t tettek meg, több mint 1000 órát töltöttek edzéssel és több mint 370 000 kalóriát égettek el. A fogyni vágyók összesen 63,6 kg zsírt adtak le, a tömegnövelési célt kitűzők pedig 11,6 kg izmot szedtek fel. Mindeközben aktívan használták a céljaikhoz rendelt étrendkiegészítőket, csaknem 90 liter fehérjét és majdnem 15 liter BCAA-t ittak, több mint 600 fehérjeszeletet ettek és közel 63 doboz multivitamin-készítményt fogyasztottak – írják.
A résztvevők életmódváltását a BioTechUSA szakértői gárdája is végigkísérte, amely táplálkozással, táplálékkiegészítéssel, edzéssel és rehabilitációval kapcsolatos szakembereket foglal magában, illetve a projektben több ismert influencer is közreműködött: többek között Gelencsér Tímea szépségkirálynő, műsorvezető, Kiss Virág fitnesznagykövet és Molnár Andrea táncművész, műsorvezető.
A kampányban arccal és névvel szereplő munkavállalók:
Győrfi Mónika tervezőgrafikus, Herold Szimonetta marketing automation specialist, Keszthelyi Marcell marketing automation specialist, Kiss Dóra ecommerce projekt manager, Kocsis Máté influencer marketing manager, Metz Zsófia kreatív szövegíró, Nagy Szandra marketingkommunikációs projekt manager, Nikoletti Sára SEO szakértő, Pásztor Szabina trade marketing manager, Rohmann Nóra tervezőgrafikus, Sinkovits András ecommerce vezető, Szabó Zita traffic koordinátor, Tánczos Tímea video content producer, Tóth Szabolcs Attila marketing vezető és Zsíros Boglárka PPC projekt manager.
Alkotók listája:
Marketing vezető: Tóth Szabolcs Attila
Marketingkommunikációs vezető: Beretka Bernadett
Marketingkommunikációs projekt manager: Nagy Szandra
Kreatív design: Grafikai osztály, Szüts Zoltán
Szövegíró: Metz Zsófia
Marketingkommunikációs osztály / Content Producer: Tánczos Tímea, Vörös Zoárd
Marketingkommunikációs osztály / Social Media Csapat: Arányi Zsuzsanna, Balogh Dalma, Gyürki Boglárka
Marketingkommunikációs osztály / Oktatási és Szakértői Csapat: Kiss Olívia, Nagy Dóra, Németh Sándor, Somogyi Sára
Marketingkommunikációs osztály / Influencer marketing csapat: Jonathan Gervasi, Kocsis Máté, Tajthy Hanna
E-Commerce osztály / PPC csapat: Zsíros Boglárka
PR: Dr. Pintér Dániel Gergő, Kardos Imola és Deluxe Media
Produkció:
Producer / Supervisor: Tánczos Tímea, Vörös Zoárd
Operatőr / DOP: Olescher Domonkos, Vörös Zoárd
Hang utómunka, vágó / colorist: Vörös Zoárd
Fotós: Hargitay Olivér
Make up: Kutasi Mariann
Hair: Radván Simon