Mohamed ElSayad 2023. január 31-gyel távozik a Yettel Magyarországtól, pozícióját Nemanja Zilovic tölti be a kereskedelmi divízió élén.
Nemanja (a nyitóképen) 2003 óta dolgozik a mobilkommunikáció területén, pályafutása során különböző lakossági marketingkommunikációs és marketinges munkaköröket töltött be igazgatóként Montenegróban és Szerbiában. 2016 óta vezérigazgató-helyettesként dolgozott a szerb Yettel felsővezetésében, innen érkezik a Yettel Magyarország felsővezetésébe: a szerb operáció stratégiájáért és transzformációjáért felelt, valamint jelentős szerepe volt a Yettel márka regionális bevezetésében is, amelynek során több ízben volt alkalma együtt dolgozni a magyar csapattal is.
„Ismerve Nemanja üzleti tapasztalatait, valamint marketing és kereskedelmi szakértelmét, biztos vagyok benne, hogy az ő érkezése újabb pozitív lendületet ad a márkánknak és a kereskedelmi működésünknek” – mondta a bejelentés kapcsán Peter Gazik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója.
A terület korábbi vezetője, Mohamed ElSayad négy és fél év után, 2023. január 31-gyel távozik a vállalattól. „Köszönjük Mo-nak az elmúlt években nyújtott teljesítményét. Fontos szerepe volt a cég növekvő pályára állításában, miközben otthoni és irodai szolgáltatásokkal jelentünk meg a piacon; valamint azt, hogy a kezdetektől végigkísérte a Yettel márka sikeres magyarországi bevezetését” – tette hozzá Peter Gazik.
„Nagyon várom, hogy csatlakozhassak a magyar csapathoz, amely évek óta növekedési pályán mozog egy dinamikusan fejlődő, összetett és kihívásokkal teli környezetben. Minden tőlem telhetőt meg fogok tenni azért, hogy a piaci lehetőségek kiaknázásával tovább építsem a Yettel pozícióját Magyarországon” – mondta Nemanja.
Nemanja a belgrádi Művészeti Akadémián szerzett művészeti és médiaproduceri diplomát, innen vezetett útja a telekommunikáción belül a marketingkommunikációs területre. 20 éves telekommunikációs és jelentős felsővezetői tapasztalatával a Yettel Magyarországhoz érkezését követően Nemanja irányítása alá tartoznak majd a magyar leányvállalat lakossági és üzleti marketing, a marketingkommunikációs, az ügyfélszolgálati, az online csatornákat és az üzlethálózat működését koordináló igazgatóságok, valamint az ügyfélközpontúság erősítéséért felelős terület is.