Hétköznapi, kicsit flúgos hősöket keresnek egész éves kampányukhoz.
Egész éves kampányba kezdett a Coca-Cola: hétköznapi, kicsit flúgos hősöket keresnek, akik viszonzást nem váró kedvességekkel, apró gesztusokkal teszik derűsebbé a mindennapokat – közölte a Well PR ügynökség.
„Jó lenne elérni azt, hogy képesek legyünk észrevenni az egyszerű vagy szellemes kedvességet és azokat az apró gesztusokat, amelyek vidámabbá teszik a mindennapjainkat.” mondta Ferencz Enikő, a Coca-Cola Magyarország szenior aktivációs menedzsere. A márka azt tűzte ki célul, hogy kampányában felkutatja azokat az önzetlen, kissé talán különös embereket, akik optimistán szemlélik a világot, és rájuk irányítja a figyelmet. „Példájuk mindnyájunkat fogékonyabbá tehet a körülöttünk lévő jó dolgokra és újabbak létrehozására. A kampány január közepén indult bevezető szakaszának középpontjában az áll, hogy vegyük észre, mennyi apró, jó dolog történik velünk, amelyek mellett többnyire elmegyünk. Az ehhez készült reklámfilm ipari kamerák felvételein mutatja be, hogy milyen sok, hétköznapi hős sétál közöttünk, és mennyi kis figyelmességnek örülhetnénk” – folytatta Ferencz Enikő.
A februárban induló második szakasz reklámfilmje olyan megszállott hősöket vonultat fel, akik nem hivatásból, hanem kedvtelésből okoznak örömet másoknak. A férfit, aki szokatlan helyekre szerel fel hintákat, a nagyvárosi dzsungelbe igazi fákat és virágokat csempésző titkos kertészeket, vagy egy bicikliző lányt, aki boldogan pacsizik a járókelőkkel.
A március végéig tartó időszakban a Class FM is beszáll a kampányba. A Coca-Cola legalább kilenc hazai hősre szeretné ráirányítani a figyelmet év végéig. Áprilistól havonta egy-egy embernek adnak majd teret, hogy megmutathassa magát és akár mozgalommá növelhesse azt, ami a szívügye.
A felhívást tartalmazó 60 és 30 mp-es reklámfilmek a kereskedelmi tévéken és a mozikban futó reklámblokkokban lesznek láthatók. Az ATL kampány a rádiós együttműködésen kívül rádióspotokkal, valamint print és online megjelenésekkel egészül ki.