Története meghatározó elismerését könyvelhette el a közelmúltban a Pápai Hús Kft., miután működése során először elnyerte a Superbrands Nagydíjat.
A független marketing-szakemberekből és vállalatvezetőkből álló döntőbizottság többlépcsős folyamat után, szakmai alapok mentén hozta meg döntését. A Superbrands így azt is meghatározza, hogy mi a mérvadó, követendő példa terület számára. A díjazottakkal szemben a változatlan teljesítmény az elvárás, ami a többi brand számára minta és cél lehet a fejlődés útjához.
„Cégünk a diverzitásra, a tradíciókra, ám ezek mellett a folyamatos innovációra épül. A hagyományos ízeket ötvözzük az élelmiszeripar jelenlegi trendjeivel. Tesszük mindezt azért, hogy valóban a legmagasabb minőséget biztosítsuk termékeinkkel. A fogyasztói visszajelzések az utóbbi években azt mutatták, hogy a vegetarianizmus térnyerésével húsipari cégként is foglalkoznunk kell. Éppen ez volt a motivációnk arra, hogy megalkossuk vegán termékcsaládunkat, ami lendületet adott vállalatunknak. A díj nagyon fontos szakmai elismerés és visszajelzés számunkra, amely arról biztosít minket, hogy jó irányba haladunk. Ez motiváció minden kollégánk számára” – hangsúlyozta Szappanos Péter, a Pápai Hús ügyvezetője.
A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben a Superbrands díjak többről adnak tanúbizonyságot: kitartásról és profizmusról, hisz a gyártást, a forgalmat és a hatékonyságot nehezítő tényezők fokozattan jelen vannak az élelmiszeriparban. A Pápai Hús azonban a kihívások ellenére is előre tudott lépni ezeken a területeken – írják.