Új vezető az Intersnack Magyarország élén

Karrier Kiemelt

Házon belülről érkezett a Chio termékek gyártójának új vezetője. Lukács Dénes kereskedelmi igazgatóként dolgozott az Intersnack Magyarországnál, 2009 nyara óta. Előzőleg a Scitec Nutrition globális kereskedelmi vezetője volt, korábban pedig az Unilevernél töltött be több vezető pozíciót.  Az Intersnack Magyarország piacvezető a sós snack kategóriában. A vállalat győri üzeme Közép-Európa egyik legnagyobb snackgyára, amely 40 országba exportálja a Chio termékeket.

 

Az Intersnack magyarországi szervezetének új vezetője megtisztelőnek nevezte, hogy folytathatja azt a sikeres munkát, amely a régió egyik legjelentősebb snackgyártójává tette a vállalatot. – Közel három éve dolgozom az Intersnack Magyarországnál, és ez azért is volt nagyon izgalmas számomra, mert rendkívül sikeres időszakot éltünk meg, hatalmas fejlődés áll mögöttünk. A termékeink egyre népszerűbbek a fogyasztók körében. A vállalatnál mindenki érzi, hogy a jövő komoly kihívásokat tartogat számunkra, de biztos vagyok benne, hogy a közkedvelt márkáink továbbra is egyre több vásárló szívét hódítják majd meg újra és újra. Büszke vagyok Magyarország piacvezető sós snack csapatára. Élmény ilyen kiváló szakemberekkel együtt dolgozni – mondta Lukács Dénes. 

Az idén 30 éves Intersnack Magyarország árbevétele az elmúlt évtizedben megduplázódott, tavaly a vállalat a régióban is piacvezető volt a lisztes termékek kategóriájában. A társaság 2020-2021-ben közel 1,3 milliárd forint fejlesztéssel bővítette a győri gyárát, az elmúlt 1 évben pedig 1,85 milliárd forint beruházást hajtott végre az üzemben. A fejlesztés része egy második krékergyártó sor beüzemelése is. Az Intersnack Magyarország az idén és jövőre 740 millió forintot fordít a termelés további bővítésére és korszerűsítésre.

A győri gyártású termékek a vállalat árbevételének több mint 74 %-át teszik ki. Az üzem az Intersnack Vállalatcsoport kelet-közép-európai lisztes snackgyártó központja, amelynek fontosságát a folyamatosan bővülő export is mutatja. A társaság tavaly 10,6 tonna terméket gyártott a külföldi piacok számára, az export értéke 7,2 milliárd forint volt.

 

SOCIAL MEDIA