Átadták a PENNY születésnapi kampányának fődíjait

Hírek

Huszonöt szerencsés nyertes vehette át saját Citroën C3 típusú személygépkocsiját az egyik budapesti márkakereskedésben.

 

Az eltelt negyed évszázadban a PENNY Magyarország egyik vezető kiskereskedelmi vállalatává nőtte ki magát: mára országszerte 227 üzlettel és három logisztikai központtal rendelkezünk, amelyekben közel 4700 munkavállalót foglalkoztatunk. Az elmúlt években a mindig friss és kedvező árú, többségében magyar beszállítótól származó termékeink mellett arra is figyelmet fordítottunk, hogy kisebb-nagyobb meglepetésekkel kedveskedjünk vásárlóinknak. Ezért is indítottuk el a 25 éves jubileumunk alkalmából a 25 ÉVE EGYÜTT elnevezésű, nagyszabású nyereményjátékunkat” – mondta el az ünnepélyes átadáson Florian Jens Naegele, a PENNY magyarországi vezérigazgatója, aki azt is kiemelte, hogy nemcsak a vásárlóikkal, hanem a kollégákkal és a kereskedelmi partnerekkel is megünnepelték a negyedszázados jubileumot.

A dolgozók egy virtuális születésnapi partin emlékeztek meg a PENNY 25 éves fennállásáról, amelyen a szórakoztató zenei programok mellett a magyar csapat iránti elkötelezettségről, a közösen elért eredményekről és a jövőbeni célokról is szó esett. A cég sokat köszönhet hűséges partnereinek is, akik közül többel már a kezdetek óta együtt dolgozik: a születésnap alkalmából egyedi és különleges ajándékkal ünnepelték ők is a sok-sok éve tartó kapcsolatot és termékeiken a PENNY 25 ÉVE EGYÜTT logót használták.

 

SOCIAL MEDIA