Nemzetközi design díjat nyertek a Hilltop megújult borcímkéi

Hírek Kiemelt

A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award” díját nyerte el a Hilltop címkecsaládja. A Hilltop és a Kamocsay Prémium borsorok címkéit a Morpho találta ki és tervezte meg.

 

A Paris Packaging Week évről évre három termékkörben (italok, szépségápolási, valamint egyéb háztartási termékek) versenyezteti a megelőző évben készült csomagolásterveket és kivitelezéseket. A három versenyen idén 180 nevező közül választották ki a legjobbakat.

A Packaging of Premium & Luxury Drinks versenyen a Hilltop címkéit csomagolástervezési szakértőkből, valamint olyan világcégek, mint a Coca Cola, a Moët Hennessy és a Remy-Cointreau vezető munkatársaiból álló 13 tagú zsűri értékelte. A Hilltop címkék esetében az edukációt és a címkék információtartalmát, a borfajták szerinti címkék egyediségét, a design szépségét, valamint az aromakörök ötletének izgalmasságát honorálták az elismeréssel.

A Hilltop borászata 2020-ben kezdett együttműködni a Morpho kommunikációs ügynökséggel, ennek eredményeként született meg a borászat új címkesorozata is, ami a neszmélyi cég életében nem az első, de talán a leglátványosabb arculatváltást hozta. A címkék középpontjában most egy minden borfajta esetében egyedi, informatív és egyszerűen értelmezhető aromatérkép áll, amely nyolc alap íz- és illatjegy értékein keresztül mutatja meg, az adott borban milyen aromák milyen intenzitással dominálnak. Az aromatérképekhez igazodva minden tétel címkéjének mintázata és színe is más. A Hilltop borsora feltűnő és élénk színsort kapott, míg a Kamocsay Prémium borok elegánsabb, fehér-arany kivitelt kaptak.

 

SOCIAL MEDIA