Az ACG lett a Hankook Tire hazai ügynöksége

Hírek

2022 januárjától az ACG Reklámügynökség látja el a Hankook Tire Magyarország pr- és social media ügynökségi feladatait. A közös munka már el is kezdődött: a napokban hirdették ki a Hankook Oktatási Pályázati Program idei eredményeit, az év pedig további izgalmas jubileumokat, CSR aktivitásokat, termékbevezetéseket és ezekhez kapcsolódó kampányokat tartogat.

 

A közös munkát mindkét fél izgatottan várja. Ahogy Roy Katalin, a Hankook Tire Magyarország kommunikációs vezetője fogalmazott: „Fontos volt számunkra, hogy olyan tapasztalt és integrált ügynökséggel dolgozhassunk, akiknél egyszerre tudhatjuk biztos kezekben a PR és a közösségi média aktivitásainkat. Az ACG ilyen csapat, ezért bízom benne, hogy komoly eredményeket fogunk tudni együtt elérni.”

„A koronavírusjárvány az autóipar szereplőit éppúgy alkalmazkodásra és működésük újragondolására késztette, ahogy a kommunikációs ágazatot is. Örülök neki, hogy egy ilyen friss gondolatokkal teli, lendületes időszakban kezdhetjük el a közös munkát, és biztos vagyok benne, hogy a kommunikációs erőfeszítéseink révén egyre többen ismerhetik majd meg nemcsak a Hankook termékeit, hanem társadalmilag hasznos tevékenységeit is” – fogalmazott Kenyhercz Kinga, az ACG Head of PR-ja.

Bujdosó-Nagy Bianka, az ACG integrációs és közösségi média igazgatója hozzátette: „Külön öröm számunkra, hogy egy olyan, a termékeiben prémium minőséget képviselő márkával dolgozhatunk együtt, mint a Hankook. A tavalyi évben majdnem duplájára bővülő social és content csapatunk segítségével a márka a közösségi médiában is tovább erősödhet, tervezett influenszer-együttműködéseinkkel pedig újabb célcsoportokat érhet el.”

 

Fotó: Benjamin Brunner/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA