Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen megalapozott. Pastyik Renáta 20 éven keresztül dolgozott a Marquard Mediánál, most azért adja át a stafétabotot, hogy új területeken próbálhassa ki magát. A távozó és az érkező igazgató a minél gördülékenyebb váltás érdekében októberben együtt irányítja a stábot, a munka átadása így folyamatos.
Jurásek Sándor számára nem ismeretlen a média világa. Dolgozott többek között az HBO Hungary kereskedelmi vezetőjeként, az Antenna Hungária MinDig TV Extra szolgáltatásának vezetőjeként, valamint a SONY Pictures Televison Networks közép-kelet-európai disztribúciós igazgatójaként. A szakember októberben csatlakozik a Marquard Media csapatához.
„Megtiszteltetés számomra, hogy megbízást kaptam a Marquard Media kereskedelmi igazgatói feladatainak ellátására. Legfontosabb célkitűzésem a Marquard Media hazai ügyfélkörének szélesítése és a vállalat szolgáltatásainak ügyfélközpontú fejlesztése. Az erős márkák, a széles és minőségi szolgáltatás-portfólió, valamint az elkötelezett kollégák predesztinálják a vállalatot a piaci szerep további erősítésére. Külön kiemelném a content commerce területen rejlő lehetőségeket, ezek kiaknázása prioritás a számomra” – mondta Jurásek Sándor.
„Jurásek Sándor személyében egy precíz, határozott és tapasztalt médiás vezetőt igazoltunk le, aki reményeink szerint összehangolja majd azt a rengeteg értéket, amely ebben a sokoldalú vállalatban rejlik. Sándor feladata lesz a digitalizáció fejlesztésének folytatása is, amelyben az elmúlt években Pastyik Renáta már hatalmas sikereket ért el. Köszönjük Reninek az elhivatottságát, profizmusát és két évtizedes munkáját a Marquard Mediánál” – mondta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország ügyvezető igazgatója.
Pastyik Renáta igazgatósága alatt 2021-ben a Marquard Media digitális bevételei 140%-os növekedést értek el az előző évhez képest, és már 15%-kal meghaladták a járvány előtti szintet is. A vállalat bevezette a videós hirdetési lehetőséget, új csomagokkal bővítette szolgáltatásait, valamint még nagyobb hangsúlyt fektetett a podcast tartalmak értékesítésére. A tavaszi JOY-napok minden eddiginél több kupont kínált a felhasználóknak.
„Nehéz szívvel búcsúzom, de úgy érzem, hogy 20 év után most jött el a váltás ideje. Folyamatosan bővítem a tudásomat és szeretnék új feladatokban is bizonyítani. Hálás vagyok a Marquard Mediának a sok lehetőségért, amit a cégben kaptam, mindig nagy szeretettel gondolok majd az itt töltött időre és a kollégákra. Tudom, hogy a területem jó kezekbe kerül” – mondta Pastyik Renáta.