Új, sport tematikájú szakirányokon tanulhatnak ősztől a győri Széchenyi István Egyetemen az érdeklődők. Sport-marketingkommunikáció és Sport Coach szakirányú továbbképzések október elején indulnak és két féléves ciklusban szerzik meg tudásuk a jövő sportszakemberei.
A képzések célja, hogy a sportolói, sportszervezeti vagy akár a vállalati oldalnál a szakterületeken elvárható alap tudás mellett szakirányú és tematikus tudáshalmazzal rendelkezzenek a szakemberek. A Sport- marketingkommunikáció és Sport Coach szakirányú továbbképzés új, innovatív képzési tematikával kívánja megadni azt a tudást, amire a jelen szakembereinek szükségük van. Megismerik a sportszervezetek struktúráját, működését és kapcsolatrendszerét. Sportszponzorációs gazdasági és jogi ismereteket szereznek. A nemzetközi sportélet marketing és kommunikációs sajátosságait, stratégiáit és módszereit ismerik meg, sportkommunikációs attitűdöket, a sportban adekvát konfliktuskezelő módokat. Megtanulják a szakterületek ismeretszerzési és problémamegoldási módszereit, a folyamatokat, a sportfejlesztési stratégiákat.
“A szakirányok oktatási menetének összeállításánál kiemelt figyelmet fordítottunk a gyakorlati oktatásra, esettanulmányok bemutatására. A sportipar elismert nemzetközi és magyar meghívott előadóival és mind a két félévben megszervezett Sportszakmai Nappal, a sportipar meghatározó szervezeteinek partnerségi bevonásával célunk létrehozni egy olyan sportszakmai műhelyt, ahol a képzésre jelentkezők nemcsak elméleti tudást, hanem erős gyakorlati szemléletet is kapnak. Erősítve és építve a jövőbeli kapcsolati hálójukat is. A szakirányok kiemelt partnerei között tudhatjuk a Magyar Sport Üzleti Szövetséget és a New Code Csoportot, mindkét szervezet kiváló szakemberekkel és tudásmegosztással járul hozzá a két szakirány magas színvonalú megvalósulásához. A képzés helyszínére is nagy figyelmet fordítottunk, így a Széchenyi Egyetem budapesti Innovációs központjában kerül sor az oktatásra. A sportszervezetek számára rengeteg lehetőség kínálkozik, hogy offline és online érvényesüljenek, a marketing-kommunikációs lehetőségek között integrált és innovatív módon kell gondolkodniuk, az ehhez szükséges háttértudás megteremtése kiemelt területe a Sport – Marketingkommunikáció szakiránynak.” – mutatta be a szakirányok oktatási tervének alappilléreit Kosaras Renáta sportkommunikációs szakember, a Sport-Marketingkommunikáció szakirány szakmai programfelelőse.
Kovács Magdolna (nyitó képünkön), a Sport Coach szakirány szakmai programfelelőse hozzátette: “Fontos kihangsúlyoznunk, hogy mind a két szakirány egy jelenleg fennálló űrt kíván betölteni. Mindkét szakterületen meghatározó és biztos tudásalapokon nyugvó szakemberekre van szükség. Ha a sport coach-ot nézzük ez egy fontos tanácsadói szakma. A sportolóknak szükségük van olyan szakemberre, akivel megoszthatják a sportolói élettel kapcsolatos dilemmáikat, aki támogatja őket a gondolkodásban, döntéshozásban, a változásban és aki cselekvésre sarkallja őket. Ő a sportcoach, a mentális edző.”
Ez a két képzés valós képet ad arról, hogy miként lehet újragondolni a marketinget, a kommunikációt, támogatást és az értékteremtést a sportban. A sportiparban sokan dolgoznak, viszont kevés olyan szakember érhető el, aki érti és alkalmazza is a sportipar teljes összefüggésrendszerét az erőforrások összehangolt és hatékony felhasználását.
A képzésre várnak minden olyan sport iránt érdeklő média – marketing – kommunikációs beállítottságú, és segítő szándékú tanulni vágyó hallgatót, aki jelenleg is a sport bármely területén dolgozik, vagy a sportiparban képzeli el jövőjét.
JELENTKEZÉS:
https://felveteli.sze.hu/sport-es-marketingkommunikacio-szakiranyu-tovabbkepzesi-szak-
https://felveteli.sze.hu/sport-coach-szakiranyu-tovabbkepzesi-szak