Adományozási kampányt indít a K&H az Országos Mentőszolgálat javára

Hírek Kiemelt

Ha nem lenne épp elég érv a mobilfizetés mellett az, hogy gyors, egyszerű és az egyik leginnovatívabb fizetési megoldás, a K&H most még eggyel megtoldja. Adományozási kampányt indít, hogy a járvány során erőn felüli helytállással dolgozó mentők új, innovatív életmentő műszerekkel tudják ellátni a sérülteket. Ha valaki mától augusztus végéig digitálisan fizet mobillal vagy okoseszközzel, akkor a K&H minden tranzakció után 10 forintot adományoz az Országos Mentőszolgálat javára, összesen akár 50 millió forint értékben.

 

Augusztus 31-ig futó adományozási programjában a K&H az ügyfelei által mobillal vagy okoseszközzel indított minden tranzakciója után 10 forintot adományoz az Országos Mentőszolgálat számára. A cél 50 millió forint elérése, amelyből az OMSZ innovatív életmentő eszközökhöz juthat a K&H Egészséges Társadalomért Alapítványon keresztül. A gyors, egyszerű és egyik leginnovatívabb fizetési móddal így bárki részese lehet az adományozási programnak.

Ügyfeleink nyitottak a digitális pénzügyi megoldásokra. A negyedik hullám küszöbén ezért a mobilfizetések ösztönzésével tesszük lehetővé, hogy a járványügyi szempontból is legbiztonságosabb fizetési módot használhassák. Egyúttal köszönetet is mondhatnak a frontvonalban dolgozó mentőknek. Ne csak baj esetén gondoljunk a mentőkre és vegyük elő a mobilunkat, hanem akkor is, amikor ezzel támogathatjuk őket” – tájékoztatott a kampány céljairól Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője a közösség támogatásának fontosságát emelte ki: “A mentőmunka során bajtársaink az év minden napján, napi 24 órában készen állnak arra, hogy a legváratlanabb helyzettel is megbirkózzanak. A társadalom támogatása, az összefogás ereje nagy segítséget jelent a mentőknek hivatásuk gyakorlásában. Ehhez a csapatmunkához kapcsolódhat az, aki részt vesz a kampányban és minket támogat.”

 

SOCIAL MEDIA