Új céget alapított, Moooregroup néven saját csapattal dolgozik az Elle márkaportfólió értékesítésén Kovács Anita, a Marquard Media volt kereskedelmi igazgatója. Egyedi, a minőségi olvasókat mérő mutató bevezetését, és erős digitális fókuszt tervez a következő időszakra.
A Marquard volt kereskedelmi igazgatója lett az Elle márkaportfólió értékesítésének szakmai vezetője. Kovács Anita korábban 7 éven át értékesítette az Elle-t, közel harminc éve dolgozik a szakmában, csapata több mint egymilliárd forintos éves árbevétellel dolgozott az elmúlt 10 évben. Az általa alapított Moooregroup kereskedelmi divíziója foglalkozik az Elle értékesítésével, a cég központi célja az üzletfejlesztési stratégiák kidolgozása.
“Az Elle most már nem csak egy nyomtatott magazin. Olyan minőségben lesz jelen a digitális térben, ahogyan eddig még soha. Az Elle.hu a francia Elle.fr mintájára készült, ezért teljesen új lehetőségeket nyit meg a hirdetők számára. A print, az online és a social media együttesen biztosítanak lehetőséget egy egyedi elérési modell kidolgozására, azoknak a minőségi olvasóknak köszönhetően, akik rajonganak ezért a márkáért. Az Elle célja, hogy világszerte mindenhol a nők szociokulturális fejlődését támogassa, ezért az olvasói jellemzően azok az aktív és gondolkodó nők, akik egyedi vásárlóerőt képeznek a hazai piacon” – monda el Kovács Anita.
A márkaportfólió kereskedelmi vezetője szerint az Elle legfőbb értéke a nemzetköziségben rejlik. Az online platform egy olyan tájékoztató, szórakoztató és inspiráló felületként lesz jelen, ami kiemelten foglalkozik a nőket érintő társadalmi témákkal, és ha kell, véleményt is formál. A nyomtatott magazin pedig az eddigi értékeit felerősítve a megszokottnál is bátrabb a közéleti témákban, miközben mindkét felület táplálkozik az Elle hatalmas nemzetközi szellemi műhelyéből.
“Kovács Anita a lehető legjobb partner az Elle értékesítésében, nála pontosabban senki nem ismeri ezt a márkát a szakmában. Mindkettőnk közös célja, hogy az Elle magazin hónapról hónapra meglepje az olvasóit és a hirdetőit, valamint olyan újításokat hozzon, amelyekre eddig nem volt példa” – mondta el Milkovics Pál, az Elle márkaportfólió tulajdonosa.