Megújult arculattal várja a nyitást Hévíz. Az új külső mellett a Hévízhez kapcsolódó célcsoportorientált kommunikációs stratégiák kidolgozására kérték fel az Armadillo Kreatív Ügynökség csapatát.
A turizmust sújtó nehéz időszakot Hévíz a kommunikáció megújítására használta fel, amihez az Armadillo reklámügynökség nyújtott segítséget számukra.
Elsődlegesen egy modernebb és fiatalosabb logó megalkotása és ez által egy Hévízre látogató fiatalosabb közönség elérése volt a cél, a meglévő célcsoport megtartása mellett. Az új stratégia fő üzenetei között nagyobb hangsúlyt kapott a fitt életszemélet – kihasználva a természet nyújtotta lehetőségeket -, a „négyévszakosság”, az élménygarancia, valamint a szabadidő-sportolási lehetőségek kiemelése.
Friss arculat a természettel összhangban
„A jól ismert tavirózsa szimbólumot – amely évtizedek óta Hévíz jelképeként él a belföldi turizmus és a gyógyfürdők iránt érdeklődők fejében – mindenképp meg akartuk tartani, de természetesen a kortárs trendeknek megfelelően csavartunk is rajta egyet. A vízcseppek, amelyek a rózsa szirmait alkotják, és a kékeszöld árnyalatok egyaránt a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, ezzel is erősítve az egyik fő marketingüzenetet: Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben” – mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség Art Directora.
Ahol megéri lassítani
Az új marketingstratégiában Hévíz mint a „slow” mozgalom hazai központja jelenik meg, ahol a fiatalabb, középkorú, aktív célközönség kiszakadhat a mindennapok rohanásából. Az eddigi kommunikáció alapjait képező egészségkultúra és wellness mellett az új tervekben már nagyobb hangsúllyal jelenik meg a fitt életszemlélet, a gasztroturizmus és a szabadidősport, a minden évszakban változatos programlehetőség, például az új kihívás a Hévíz 4Próba, mely a pandémia okán 2022-ben tud majd bemutatkozni.
Pálffy Tamás, a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: „Hévíz az ország egyik legrégebbi és legfontosabb fürdővárosaként magyarok generációinak szívében foglal el kiemelt helyet. Erre az erős alapra szerettünk volna építeni és megmutatni, hogy „mi van a tavon túl” Hévízen és környékén. Ehhez átfogó, friss szemléletű marketingstratégiára volt szükségünk, és egy olyan arculatra, amely egy fiatalosabb, egészségtudatos célközönség számára is szeretetmárkává teszi Hévízt. A város turisztikai szereplőinek tapasztalatait és az Armadillo csapatának külsős szakmai szemlétét ötvözve, szoros együttműködéssel sikerült egy olyan komplex tervet megalkotnunk, amelyből úgy gondoljuk, Hévíz és környéke egyaránt profitálni fog.”
„Hévíz belföldi kommunikációjára – a pandémiának, külföldiek elmaradásának is köszönhetően – sokkal nagyobb hangsúlyt kell fektetni, mint azt az évtizedek alatt megszokhattuk. Full service ügynökségként, hosszú évek turisztikai területen szerzett tapasztalatával a hátunk mögött különösen testhezálló feladat volt ez számunkra. A szakmai kihívás mellett fontos volt a projekt érzelmi szála is, hiszen egy nehéz helyzetbe került iparágról beszélünk. Így folyamatosan reflektálnunk kellett az ezzel kapcsolatos aktuális félelmekre, aggodalmakra is, ugyanakkor az együttérzés nem homályosíthatta el a krízishelyzetekben különösen felértékelődő határozottságot, iránymutatást. Kicsit az is a feladatunk volt, hogy megmutassuk a napot a felhők mögött, vagy mondhatnám stílszerűen azt is: meglátni és felszínre hozni a Hévíz mélyében rejlő lehetőségeket” – tette hozzá Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója.