A hazai szálláshelyek igényeire szabott televíziós szolgáltatást indított a Vodafone Magyarország. A jogtiszta tartalmakat biztosító Panzió TV és Hotel TV csomagok keretében az ügyfelek széles műsorkínálatból válogathatnak, és a csatornakiosztást akár szobánként eltérően, az általános vendégigények alapján is összeállíthatják.
A Vodafone 2020 őszén széleskörű és változatos kínálatot hozott létre turisztikai partnerei számára. A korábban Üzleti TV néven ismert szolgáltatásokat a vállalat a Panzió TV konstrukcióba vezette át, a korábban is létező Hotel TV csomagokat pedig kibővítette. A szolgáltató célja, hogy olyan portfóliót hozzon létre, amiben minden szálláshely megtalálja a jellegének, méretének és vendégkörének megfelelő ajánlatokat. Mind a Panzió TV, mind a Hotel TV csomagok akár szobánként eltérően is igénybe vehetők.
Változatos csatornakiosztás
A Panzió TV Small csomagban 41 televízió- és 3 rádiócsatorna, a Medium csomagban pedig 67 televízió- és 3 rádiócsatorna kínálatát élvezhetik az ügyfelek, így a legtöbb vendég az otthon is megszokott tartalomkínálattal találkozhat.
A Hotel TV mini, basic és pro programcsomagjai 8, 45 és 68 televízió- illetve 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, ennek köszönhetően a szállásadó könnyedén vendégei igényeire szabhatja a csatornaválasztékot. A szolgáltatás keretében idegennyelvű csatornák is elérhetők a Hotel TV Külföldi és Hotel TV Külföldi Extra csomagokban, ami előnyös lehet a más országokból érkező vendégeket rendszeresen fogadó szálláshelyek számára.
Szórakozás a szálláshely egész területén
A Vodafone a csoportos televíziózás élményét is biztosítja a vendégek számára: a közösségi terekbe válaszható Hotel TV Public Standard és Pro csomagok 20, illetve 35 televízió- és 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, hogy az aulák, társalgók, bárok vagy szórakoztató helyiségek se maradjanak jogtiszta tartalom nélkül. A Hotel TV szolgáltatások használatához a vállalkozásoknak nem szükséges minden szobában médiaboxokat elhelyezniük, a csatornák optikai vagy mikro kábeleken keresztül jutnak el a megfelelő helyiségekbe.
A hazai szálláshelyeknek szóló ajánlatokról az ügyfelek az alábbi linken tájékozódhatnak.
A Vodafone Magyarország elkötelezett a magyar turisztikai iparág iránt, ezért a vendéglátók digitalizálódását segítő termékek és szolgáltatások bevezetése mellett támogatóként részt vesz a február 1-jén, a FEB1 Backstage néven, online formában megtartott Turizmus Évadnyitó Gálán.