Stratégiai jelentőségű változás történt a hazai internetes paletta két, évtizedes múltú márkájának életében, a népszerű levelezőszolgáltatás, a Citromail ismét csatlakozott a legnagyobb magyarországi szórakoztató-, hír- és keresőplatformként is működő Startlap-csoporthoz. A csatlakozással olyan termékcsoport jön létre, mely a felhasználói szokások mélyebb ismeretén alapuló hirdetési megoldásokat kínál.
Nem először fordul elő, hogy a két termék tevékenysége ilyen szorosan összekapcsolódik, hiszen 2013-ig egy szervezeti egységet alkottak már a Central Médiacsoport jogelődjeként működő vállalaton belül is. Az új termékcsoport vezetésével Száler Györgyöt bízták meg, aki korábban a Central Médiacsoport e-mail üzletágának irányításáért felelt.
„Az egyesülés logikus lépés, hiszen mind a Startlap, mind pedig a Citromail innovatív, adatalapú technológiákkal segítik hirdetőink céljainak hatékony megvalósítását, egyesítve a termékeink fejlesztése során alkalmazott megoldások előnyeit, képességeit – fejtette ki Száler György, aki hangsúlyozta, a Citromail mintegy 670 000 aktív felhasználójának, a Startlap-Hírstart univerzum esetében pedig naponta 450 000 látogatónak tudnak személyre szabott, pontosan célzott ajánlatokat eljuttatni. – A csapat rugalmasan igyekszik 2021-ben is kiszolgálni a hirdetőket és a felhasználókat, pontos választ adva a piaci igényekre. Terveink között szerepel olyan komplex üzleti szolgáltatások kidolgozása, amelyek egyedi és különleges megjelenési lehetőségeket kínálnak a hirdetőink számára.”
A Startlap és a Citromail márkakommunikációjában 2021-ben a két brand friss, emberközeli arculata, és az ezt szimbolizáló kabalafigurák is komoly szerepet kapnak majd: a felhasználók rendszeresen találkozhatnak velük az egyes szolgáltatások felületein, valamint a közösségi médiában is.